וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בחיפה: מנהרות הכרמל יפתחו לתנועה

קובי מנדל

19.7.2010 / 11:56

המנהרות יפעלו ככביש אגרה ומחיר הנסיעה בהן לרכבים פרטיים, יעמוד על 6 שקלים לכל קטע ו-12 שקלים בעבור נסיעה מצד אחד של חיפה לצד השני

מנהרות הכרמל, שיקצרו לדקות ספורות את זמן ומרחק הנסיעה בין מרכז חיפה למבואותיה, יפתחו בקרוב לרישום מוקדם של מנויים. פרויקט מנהרות הכרמל צפוי להפתח לתנועה לקראת סיומה של שנת 2010 וליצור מסלול נסיעה חדש, בין שלושה מוקדים בחיפה: מחלף חוף הכרמל הנמצא בקצה כביש החוף והמבואות הדרומיים של העיר, מחלף רופין בטבורה של חיפה ומחלף הקריות. המנהרות יפעלו ככביש אגרה ומחיר הנסיעה בהן לרכבים פרטיים, יעמוד על 6 שקלים לכל קטע ו-12 שקלים בעבור נסיעה מצד אחד של חיפה לצד השני.

זכיינית הפרויקט, חברת כרמלטון (בבעלות החברות שיכון ובינוי ואשטרום), קיבלה בשנת 2007 את האישור להקמת הפרויקט והתחייבה לפתיחתו לתנועה בחודש אפריל 2011. כרמלטון הקדימה את לוחות הזמנים ובחרה כמפעילת הפרויקט בחברת "נתיבי הכרמל" שהינה חברה אחות של חברת "דרך ארץ" המפעילה את כביש 6.

החיוב בעבור הנסיעה במנהרות הכרמל יבוצע בשערי האגרה שיופעלו בשני אתרים: מחלף הקריות ומחלף החוף. לפיכך, מעבר הנהגים אל המנהרות ומתוכן במחלף רופין, יהיה ללא עצירה. עמדות התשלום יהיו כאמור בקצוות הפרוייקט. נהגים שיבקשו לשלם בעבור קטע נסיעה אחד, ישלמו פעם אחת בנקודת התשלום ואילו נהגים שיבקשו לשלם בעבור נסיעה למלוא ארכן של המנהרות, ישלמו בנקודת כניסתם ויזכו בכרטיס שיפטור אותם מתשלום בעמדת התשלום ביציאה.

ההצטרפות למנויים במסלול המהיר תהיה אפשרית בקרוב באמצעות הטלפון, באינטרנט, או בעמדות הרשמה שיופעלו במוקדים שונים בעיר. בנוסף, תבוצע פנייה של חברת "נתיבי הכרמל" אל מנויי כביש 6 באמצעות הדואר, בכדי לאפשר למעוניינים לאשר את הצטרפותם לפרויקט מנהרות הכרמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully