וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: יום המסחר הסתיים בעליות

ניר צליק

19.7.2010 / 23:15

יום המסחר הראשון של השבוע הסתיים בעליות: דאו ג'ונס ו-S&P 500 הוסיפו 0.6%; נאסד"ק עלה ב-0.9%. ורינט איבדה 7.4%; BP איבדה 3.7%

יום המסחר הראשון של השבוע הסתיים בעליות שערים, כשברקע נמצא שטף עונת הדו"חות. טקסס אינסטרומנטס ו-IBM פירסמו את דו"חותיהן לאחר סיום המסחר.

דאו ג'ונס התחזק ב-0.6% ל-10,154 נקודות, נאסד"ק עלה ב-0.9% ל-2,198 נקודות ו-S&P 500 הוסיף 0.6% ל-1,071 נקודות. בשוק הסולידי, מחירי איגרות חוב לעשר שנים של ממשלת ארצות הברית ירדו והתשואה עליהן עלתה ב-0.025% ל-2.96%.


בזירת המקרו, מדד הביטחון בענף הבנייה בארה"ב של NAHB ובנק וולס פרגו ירד ביולי לרמה של 14 נקודות - רמתו הנמוכה ביותר מאז אפריל 2009 - לעומת רמה של 16 נקודות ביוני. כלכלנים צפו ירידה של המדד לרמה של 15 נקודות לעומת רמה של 17 נקודות שעליה דווח במקור בחודש יוני.

ממשלות אירופה מפנות גבן לגולדמן סאקס, בנק ההשקעות שהמוניטין שלו נפגע באחרונה בסדרת פרשיות, ביניהן תביעה בגין הונאה שהסתיימה בשבוע שעבר בקנס הגדול ביותר בתולדות וול סטריט שהוטל על הבנק. לפי נתוני דילוג'יק, יוון, ספרד, צרפת ואיטליה סרבו כולן לתת לבנק תפקיד מוביל בהנפקות האג"ח האחרונות שלהן.

נוקיה סימנס נטוורקס - מיזם משותף של יצרנית מכשירי הסלולר הפינית נוקיה וחברת סימנס הגרמנית - הודיעה היום על רכישת חטיבת ציוד הטלקום של מוטורולה תמורת 1.2 מיליארד דולר. החטיבה בה מדובר מייצרת בעיקר ציוד ישן יחסית לרשתות תקשורת, אולם רכישתה תעניק לנוקיה סימנס אפשרות להציע את מוצריה ללקוחות החטיבה כאשר הללו ירצו לבצע שדרוגים, וכן תבסס את מעמדה בשוק של צפון אמריקה.

ענקית הנפט BP אמנם הודיעה בסוף השבוע כי הצליחה להשתלט על האסון הסביבתי הגדול בתולדות ארה"ב ולבלום את דליפת הנפט במפרץ מקסיקו, אולם כעת עשויה החברה להתמודד עם קשיים נוספים. זאת לאחר שמהנדסי הממשל העוקבים אחרי המאבק בדליפה דיווחו כי נפט החל לחלחל לים מקרקעית האוקיינוס בסמוך לבאר, סימן לכך שהדליפה לא נבלמה לחלוטין.

יצרנית המשקאות הקלים קוקה קולה נאלצה לבטל מסע שיווק בפייסבוק לאחר שהורים בבריטניה האשימו את החברה בכך שהיא פונה לילדים ברמיזות לתכנים פורנוגרפיים, כך דיווח "גרדיאן". החברה ניהלה מסע פרסום למותג ד"ר פפר, שבמסגרתו יכלו משתמשי פייסבוק לאפשר לחברה להשתלט על הפרופיל שלהם ברשת החברתית ולכתוב בסטטוסים שלהם עדכונים מביכים, כביכול בשמו של המשתמש.

צ’ק פוינט, אמדוקס, מגל, מלנוקס וקליקסופטוור יפרסמו דו"חות רבעוןשני

במניות הישראליות, איתוראן תפתח את המסחר לאור ההודעה מאתמול כי רשות המסים הברזילאית מבקשת מהחברה כ-70 מיליון דולר בעקבות סיווג מס לא נכון של מכשירי החברה. עורכי הדין של איתוראן טוענים כי החברה שילמה מס כשורה.

שבועיים אחרי חזרתה של ורינט לרשימה הראשית בנאסד"ק, בעקבות השלמת הגשת הדו"חות הרבעוניים המבוקרים, מבקשת קומברס, החברה האם, לדלל את אחזקותיה בחברה הבת – ורינט. על פי מחיר המניה ביום שישי בסיום המסחר, שעמד על 22 דולר, מסתכם שווי המניות שקומברס מבקשת למכור בכ-62 מיליון דולר.

בהמשך השבוע, ביום רביעי, יפרסמו צ’ק פוינט, אמדוקס, מגל, מלנוקס וקליקסופטוור את דו"חות הרבעון השני.

קליקסופטוור, ספקית פתרונות ניהול כוח אדם ואופטימיזציה של מערך שירות, חתמה עם חברת התקשורת הקנדית, Telus הסכם להרחבת התקשורת בכמה מיליוני דולרים. פתרונות ה-ServiceOptimization מאפשרים לטלוס לבצע שיבוץ אוטומטי והקצאה אוטומטית של מסלולי עבודה עבור הטכנאים שלה בשטח, ומבטיח רמת שירות גבוהה עבור הלקוחות תוך שליטה על עלויות התפעול.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully