וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהם הטייקונים שבאו לסעוד באחוזת נמרודי?

שרון שפורר

20.7.2010 / 9:40

אל האחוזה בסביון הגיעו כמה טייקונים, בנקאית בכירה שמעניקה להם אשראי ועורך דין המייצג אותם וטוען כי קשרי הון שלטון הם טובים ורצויים. נמרודי עצמו תהה מדוע יש בסעודה עניין לציבור

אל אחוזתו בסביון של עופר נמרודי, מבעלי קבוצת מעריב, הגיעו בשבוע שעבר כמה טייקונים, בנקאית בכירה שמעניקה לטייקונים האלה אשראי, עורך דין שמייצג טייקונים ובכירים בשלטון וטוען שהקשרים בין ההון לשלטון הם חיוביים ורצויים, וכן אנשי פרסום ויחסי ציבור. המאורע: חגיגה לשותף החדש בעיתון "מעריב" - איש העסקים זקי רכיב.

הטייקונים שבאו הם נוחי דנקנר, בעל השליטה בקבוצת אי.די.בי; יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק; איתן ורטהיימר, מבעלי ישקר; וליאורה עופר, בת לפלג של יולי עופר, הנמנית עם המשפחה השולטת בבנק מזרחי-טפחות ובחברת הנדל"ן מליסרון. שווי המשפחות שנציגיהן התכנסו סביב השולחן על פי הערכות היה כ-10 מיליארד דולר.

אל השולחן ישב גם רם כספי, עורך הדין של מעריב והנאמן של מניות העיתון ששיעבד נמרודי לטובת בנק הפועלים. השבוע של כספי היה עמוס: במקביל לארוחת הערב אצל נמרודי הוא טיפל בהסדר חוב של בעל ההון בני שטיינמץ, וייעץ לשר הביטחון, אהוד ברק, לקראת עדות שהתבקש לתת לוועדת טירקל לבדיקת אירועי המשט.

בהמשך הערב, לאחר הארוחה, הגיעה לאירוע מנהלת החטיבה העסקית בבנק לאומי, רקפת רוסק-עמינח. החטיבה העסקית בראשותה של עמינח היא האחראית על מימון החברות הגדולות במשק, בהן גם החברות שבעלי השליטה בהן ישבו לצדה בשולחן. היקף האשראי של החטיבה לחברות במשק הוא כ-70 מיליארד שקל.

בין יותר מ-30 הבכירים שהגיעו לארוחת הערב היו גם אנשי יחסי הציבור רני והילה רהב והפרסומאי אודי פרידן. נמרודי אישר ל-TheMarker כי ארוחת הערב התקיימה ותהה מדוע יש בכך עניין לציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully