וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנייד העסקי החדש של דל

אתר WiseBuy

20.7.2010 / 7:04

בדקנו



>> המחשב הנייד 13 latitude מהסדרה העסקית של dell, הוא דקיק וקל בגודל 13.3 אינטש ולדברי החברה זהו המחשב העסקי הדק בעולם. המפרט שבדקנו כלל מעבד intel celeron 743 1.3 ג'יגה-הרץ, זיכרון ddr3 בנפח 2 ג'יגה-בייט, כונן קשיח בנפח 500 ג'יגה-בייט, קישורית wi-fi בתקן n ו-bluetooth. דל מציעה רכיבים נוספים לבחירה כמו מעבד core 2 duo su ומודם סלולרי.

הדגם משלב בהצלחה בין פונקציונליות לניידות: הוא גדול מספיק כדי לצפות ולהקליד בו בנוחות, וגם קטן מספיק כדי לשאת אותו ממקום למקום. הערך המוסף הוא העובי הדקיק להפליא, 1.6 ס"מ בלבד, והמשקל הנמוך שמתחיל ב-1.52 ק"ג. העיצוב החיצוני יפהפה, עם גימור אלומיניום כסוף וקווים ישרים, ומבפנים יש לו מראה עסקי קלאסי בשחור מט. למרות החומרה הצנועה יחסית, שמבטיחה בעיקר צריכת אנרגיה נמוכה, מספק המחשב ביצועים סבירים בהחלט.



תוכנות יומיומיות עובדות במהירות וגם בריבוי משימות מתון הצליח המחשב לשמור על רמת ביצועים טובה, אך הוא לא נועד לשימושים תובעניים. המאיץ הגרפי gma 4500hd מספיק לחלוטין עבור המשתמש העסקי ומתמודד בכבוד גם עם סרטי hd. פעולת המחשב שקטה וההתחממות לאורך זמן מינורית. איכות המסך טובה, החדות גבוהה וזוויות הצפייה סבירות, אם כי היינו שמחים לבהירות מעט גבוהה יותר. בניגוד למגמה הרווחת, המסך הוא בגימור מט (לא מבריק) - מה שמעניק איכות קריאה טובה גם באור יום ומחוץ למשרד ומונע החזרת השתקפויות. המקלדת, בגודל מלא, התגלתה כנוחה מאוד. גודלם של המקשים טוב. משטח העכבר גדול יחסית, מופרד היטב מסביבתו ועם טקסטורה נוחה. הוא מגיב היטב וגם תומך במולטי-מגע. המחשב מגיע עם סוללת שישה תאים שאינה נשלפת אלא קבועה מתחת למשטח המתכתי שבתחתיתו. ההסדר הזה מסייע אמנם לשמירה על עובי דקיק ומונע חריגה מהקווים הישרים של המחשב, אבל כשתצטרכו להחליפה תיאלצו לפנות למעבדה לשם כך. משך פעולת הסוללה סביר, בשימוש ממוצע הגענו לשלוש שעות עבודה - ציפינו לקצת יותר.



בעד: מקלדת נוחה, משטח עכבר גדול ומדויק עם מולטי-מגע, עיצוב יפהפה ועובי דקיק, מסך טוב בגימור מט, חיבורי esata ו-expresscard ומודם סלולרי אופציונלי.



נגד: אין כונן אופטי, שתי כניסות usb בלבד, רמקול בודד במיקום בעייתי.



שורה תחתונה: על אף שהוא אינו אשף ביצועים,



13 latitude מצליח להיות מחשב עסקי נחשק ואטרקטיבי בזכות העיצוב הדקיק ומלא השיק שלו, שלל הרכיבים ונוחות השימוש הטובה. חיי סוללה ארוכים קצת יותר היו הופכים אותו למחשב נייד אידיאלי.



ציון:



8.6



4,900



שקל



-



אתר wisebuy.co.il מסייע בקבלת החלטות קנייה באמצעות מדריכי קנייה, סקירת מוצרים והשוואת מחירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully