וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי-שירטס במכירת חיסול

מאת רותי לוי

20.7.2010 / 7:04

עכשיו, כשמבצעי סוף העונה נמצאים כבר בשיא - זה הזמן לחדש את המלתחה במגוון טי-שירטס צבעוניות שישרתו אתכם גם בדרך עם הילדים לבריכה וגם כשאתם יוצאים בערב



>> הן נוחות ואופנתיות, מיוצרות בשלל צבעים והדפסים מעניינים ומשתלבות היטב כמעט עם כל פריט במלתחה - ג'ינס, חצאית, ז'קט או וסט. "הטי-שירט, שבעבר היתה מתאימה רק ליומיום וסימלה פשטות והיעדר רשמיות, היא כיום בעלת אמירה אופנתית", אומרת הסטייליסטית ליאת אשורי.

"מעצבי אופנה גדולים בעולם כמו דולצ'ה וגבאנה, וגם כאלה מישראל כמו גדעון אוברזון, יוצאים לקהל בתום תצוגה ולובשים טי-שירט ובלייזר במטרה לשדר less is more", מסבירה אשורי. ואכן, האופנה החדשה הגמישה את החוקים - רשמי זה לא בהכרח מעונב, וטי-שירט אינה מיועדת רק לשיעורי הספורט או לעבודה בגינה - כיום אפשר למצוא טי-שירטס גם בחתונות.



"גם מנחי תוכניות בידור בטלוויזיה ויתרו על המראה המחויט בחולצת כפתורים, ומשלבים ז'קט עם טי-שירט. זו דרך לאזן את הרשמיות באמירה צעירה, קלילה ונגישה יותר", היא מסבירה.



לטענתה, כיום כולם רוצים להראות צעירים, והטי-שירט משרתת את המטרה הזו.



עכשיו, שמבצעי סוף העונה הגיעו לשיא, יצאנו לסיור חנויות בקניון עזריאלי בתל אביב כדי לבדוק מה באמת נשאר על המדף. בקסטרו מן תוכלו עדיין למצוא מגוון חולצות עם הדפסים מוצלחים במיוחד, בשלל מידות ובמחירים נוחים של 50-60 שקל. עם זאת, הנשים הגיעו מוקדם ורוקנו את הערימות בחנות של קסטרו וומן - ובכל זאת, המבחר רחוק מלהיות מביש. גם בחנות דיזל מוצע מגוון רחב של דגמים, אך נדמה שלא נותרו מספיק יחידות מכל דגם - ומה שנותר לעתים מפוזר על המדף התחתון ודורש סבלנות. בחנות לי קופר ערימות הבגדים מסודרות והמבחר בהחלט אינו מצומצם.



ב-twentyfourseven מציעים חולצה במחיר נמוך במיוחד של 29.9 שקל, אך המגוון שנותר מחולצות המבצע בחנות בקניון עזריאלי אינו מושך במיוחד. גם בחנות פול אנד בר מצאנו עדיין מבחר גדול של טי-שירטס - במחירים נמוכים יחסית סביב ה-70 שקל שלא שונו לרגל סוף העונה.



h&m אינה מצהירה על סוף עונה, אולם המחירים הנמוכים של הטי-שירטס בחנות שנהוגים בכל ימות השנה לא מביישים גם את מחירי סוף העונה. אמנם סוגי הטי-שירטס שחיפשנו אינם כלולים במחלקת הנשים בחנות, אך הגברים יוכלו להגיע עם סל ולאסוף חולצות במגוון צבעים והדפסים ב-40-50 שקל.



ברשת מבצעים כל השנה



אם לא מתחשק לכם לצאת מהבית בחום הגדול, רשתות גדולות ונחשבות כמו h&m ו-urban outfiters כבר הבינו מזמן את הפוטנציאל המקוון והקימו חנות אינטרנטית שמציעה מבצעים כל השנה.



קניית שמלה או חליפה ברשת עדיין מעלה חששות, אך דווקא קניית טי-שירט פשוטה בהרבה: המידות סטנדרטיות, הבדים מוכרים ולכן גם התמונות אמינות יותר וקרובות למציאות.



לאתר t-shirts hell הפופולרי יש כ-91 אלף חברים בפייסבוק. באחרונה הוא אף מציע למבקריו לשלוח רעיונות לחולצות מדליקות ומבטיח 200 דולר להדפסים שיתקבלו ויפורסמו באתר. גם כפיר חדד, הבעלים של kozo, מותג ישראלי לטי-שירטס, בחר להתחיל את שיווק החולצות שלו באינטרנט "המעצב לא צריך להשקיע בחנות, לשלם שכירות ולהסתמך על כך שיגיעו לקוחות, בניית אתר והשכרת דומיין זולה יותר ולכן ניתן למצוא מחירים נוחים יותר לצרכן." הוא מסביר.



ולמה דווקא טי-שירטס?



"חולצות אלה מתאימות כמעט לכל אירוע, הגבר הישראלי רוצה לזרוק עליו משהו ולצאת בלי לגהץ ולכפתר, ודווקא בגלל שזה כל כך אופנתי, הבחירה בהדפס או בכיתוב היא חשובה יותר ואישית", אומר חדד.



"הבנתי שחסרות בשוק חולצות חדשות, ייחודיות, שלא נמכרות ברשתות אופנה עם עשרות סניפים - רציתי לצמצם את האפשרות שאלך לבר ואתקל בבחור עם אותה חולצה". בעקבות הביקוש, התחיל חדד להפיץ את חולצותיו גם לחנויות בוטיק באזור המרכז, אך המחירים באתר נותרו אטרקטיביים ומשתלמים יותר.



גברים



סליו



מחיר מלא: 90 שקל



מבצעים ברשת: עד 50% הנחה



70



שקל



אתר קוזו



מחיר מלא: 159 שקל



מבצעים באתר: עד 40% הנחה. כל שבוע חולצה אחרת ב-58 שקל - עד סוף אוגוסט



99



שקל



דיזל



מחיר מלא: 230 שקל



מבצעים ברשת: הנחה של 30% על פריט ראשון ו-50% על פריט שני, לא כולל ג'ינסים



161



שקל



רנואר



מחיר מלא: 99 שקל



מבצעים ברשת: עד 50% הנחה



68



שקל



טימברלנד



מחיר מלא: 200 שקל



מבצעים ברשת: פריט ראשון ב-20% הנחה, פריט שני ב-30% הנחה ופריט שלישי ב-40%



160



שקל



בלו בירד



מחיר מלא: 99 שקל *משתתף במבצע 1+1



מבצעים ברשת: 1+1 על כל הפריטים



50*



שקל



נשים



altru



מחיר מלא: 290 שקל



מבצעים: 20%-40% הנחה בחנויות inn7 בבן יהודה 177; בחנות רנדיס בקניון אביב; ובחנות לוק 190 בדיזנגוף 190



210



שקל



קסטרו



מחיר מלא: 119 שקל



מבצעים ברשת: עד 70% הנחה על קולקציית הקיץ



59.9



שקל



לי קופר



מחיר מלא: 99 שקל



*משתתף במבצע 1+1



מבצעים ברשת: 1+1 על חולצות, 2 ג'ינסים ב-400 שקל



50*



שקל



sacks



מחיר מלא: 168 שקל



מבצעים ברשת: 20%-40% הנחה על כל הפריטים מקולקציית הקיץ. בקנייה בסך 1,200 ששקל ומעלה, תינתן 40% הנחה על כל הפריטים. המבצעים לא כוללים אקססוריז



118



שקל



twentyfourseven



מחיר מלא: 89 שקל



מבצעים ברשת: מגוון רחב של פריטים מקולקציית הקיץ ב-69-199 שקל



29.9



שקל



mam'z



מחיר מלא: 99 שקל



מבצעים ברשת: 40% הנחה על הפריט הראשון, 50% על השני ו-60% על השלישי. המבצע עד 31 ביולי



60



שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully