וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון הורידה את מחיר הקינדל ל-189 דולר - והמכירות שולשו

סוכנויות הידיעות

20.7.2010 / 8:09

הורדת המחיר נעשתה במטרה להתמודד עם המתחרה הגדול של קינדל מצד אפל, האייפד



קמעונית האינטרנט אמזון דיווחה אתמול כי קצב מכירות קורא הספרים הדיגיטלי שלה, קינדל, הואץ מדי חודש ברבעון השני, וכי מכרה יותר ספרים דיגיטליים מאשר ספרים בכריכה קשה.



קצב מכירות הקינדל שולש מאז שהחברה הורידה את מחיר המכשיר מ-259 דולר ל-189 דולר, אמר מנכ"ל אמזון, ג'ף בזוס. הורדת המחיר נעשתה במטרה להתמודד עם המתחרה הגדול של קינדל מצד אפל, האייפד.



אמזון לא חשפה נתונים על מכירות קינדל מאז יצא המכשיר לשוק ב-2007, והסתפקה בדיווח כללי כי מכרה מיליוני מכשירים. פרסום הנתונים אתמול נועד ככל הנראה להפיג את החששות כי האייפד הביא לירידה במכירות קינדל, אמר דימיטרי מולצ'נוב, אנליסט בינקי גרופ.



היקף מכירות הספרים לקינדל גדל במחצית הראשונה של השנה ביותר מפי שלושה לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. 81% מתוך 630 אלף הספרים האלקטרוניים של אמזון עולים 9.99 דולר או פחות. על כל 100 ספרים בכריכה קשה שנמכרו ברבעון השני, מכרה אמזון 143 ספרים לקינדל.



בחודש שעבר אמרה אפל כי מכרה 3 מיליון מכשירי אייפד ב-80 הימים הראשונים להשקתו. אמזון צפויה למכור השנה 3.7 מיליון מכשירי קינדל השנה, אשר יניבו לה הכנסות של 2.38 מיליארד דולר, לפי הערכות קאריס אנד קו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully