וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים קוראים לבטל את העלאת מס הדלק

20.7.2010 / 12:00

לאור הפרסומים כי בכוונת האוצר להעלות את המס על הדלק ב-40 אגורות לליטר בשנתיים הקרובות, חתמו 17 ח"כים על מכתב הקורא לבטל את ההעלאה. "זו פגיעה בפריפריה"

בימים האחרונים פורסם כי בכוונת משרד האוצר להעלות את המיסוי על הדלק ב-40 אגורות לליטר, במהלך השנתיים הקרובות.

בעקבות כתבה בנושא אתמול שבה טענו תושבים מצפון הארץ כי מדובר בגזירה שתפגע בעיקר בתושבי הפריפריה, חתמו אתמול 17 חברי כנסת מהאופוזיציה על מכתב ובו נכתב כי "מדובר בהצעה אשר פוגעת בראש ובראשונה בתושבי הפריפריה ועל כן ראוי שתוצא לאלתר מספר התקציב".

יוזם המכתב, ח"כ רוברט טיבייב (קדימה), תושב אופקים ציין כי "רבים מאוד מאזרחי ישראל המתגוררים באזורי הפריפריה, בצפון ובדרום, נאלצים לעבוד חלק ניכר מימות השבוע במרכז הארץ ולו רק בשל הסיבה שהיצע מקומות העבודה במרכז הארץ רב הרבה יותר. אותם אזרחים נוסעים קילומטרים רבים לעבודה וממנה, אך מוכנים להקריב את הזמן ואת עלות הדלק והבלאי המוגבר ברכביהם בכדי שיוכלו להמשיך ולהתגורר באזורי הפריפריה".

עוד נכתב בבקשה לביטול הגזירה כי "ההחלטה להעלות את המיסוי המוטל על אותם נהגים שגם כך משלמים מחיר גבוה, בכסף וגם בזמן, עלולה שלא להשאיר להם ברירה אלא לבחור באם לוותר על מקום מגוריהם, או על עבודתם. במיוחד כשמערך הרכבות, לא נותן עדיין מענה מלא לחלק ניכר ממי שעובדים הרחק ממקום מגוריהם. במקום להגדיל את המיסוי על תושבי הפריפריה, טוב תעשה המדינה באם תנסה להקל עליהם ולסייע להם להתפרנס בכבוד, גם אם הפרנסה לא מצויה בשפע באזורי מגוריהם".

  • עוד באותו נושא:
  • דלק
  • מסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully