וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב הסכסוך עם קונאן אובריאן: NBC לא תשדר את הקטגוריה בה הוא מועמד בטקס האמי

סוכנויות הידיעות

20.7.2010 / 11:29

תוכניתו של אובריאן אשר שודרה שבעה חודשים בלבד ב-NBC מועמדת לאמי בארבע קטגוריות



לפני שבועיים, כאשר הוכרזו בהוליווד המועמדויות לפרסי האמי, רבים הופתעו לשמוע שקונאן אובריאן, אשר הגיש את ה"טונייט שואו" ברשת nbc במשך שבעה חודשים בלבד, זכה לארבע מועמדויות. כעת מתברר כי מעריציו של אובריאן לא יוכלו לצפות בו עולה לבמה לקבל את הפרס הנכסף, במידה ויזכה, בטקס שייערך ב-29 באוגוסט.



הסיבה? רשת nbc, אותה עזב אובריאן בטריקת דלת לאחר שהעדיפה על פניו את ג'יי לנו, ואשר משדרת השנה את הטקס, הודיעה כי לא תשודר בטלוויזיה קטגוריית תוכניות הבידור והאירוח, בה מועמדת תוכניתו של אובריאן. הקטגוריה, שבה מועמדות לצד ה"טונייט שואו עם קונאן אובריאן" בין היתר גם "דיילי שואו" עם ג'ון סטיוארט ו"סטרדיי נייט לייב", של nbc, נחשבת לאחת החשובות בטקס ומשודרת בכל שנה.



אובריאן פרש מהנחיית "טונייט שואו" בינואר האחרון, וזאת לאחר ש-nbc החליטה לבטל את תוכנית הפריים-טיים שנתנה למגיש ה"טונייט שואו" הקודם, ג'יי לנו, בשל שיעורי הצפיה הנמוכים שלה. הרשת ביקשה להעביר את תוכניתו של אובריאן לשעה מאוחרת יותר, על מנת לתת ללנו את המשבצת של שעה 23:00, אך אובריאן סירב.



עם עזיבתו קיבל אובריאן פיצויים בסך 32 מיליון דולר מהרשת, ובמסגרת הסכם הפרישה שלו נאסר עליו להנחות תוכנית טלוויזיה עד ספטמבר הקרוב. אובריאן יצא בתגובה בסיבוב הופעות ברחבי ארה"ב, ובנובמבר הקרוב תעלה תוכנית האירוח החדשה שלו ברשת הכבלים tbs.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully