וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק חותכת את מחירי רשת ה-NGN בעד 50%

אמיתי זיו

20.7.2010 / 13:35

בזק השיקה את רשת ה-NGN החדשה שלה לפני כשנה, והיא ממשיכה בתהליך הפרישה שלה. גם hot לא נשארת חייבת ומשווקת את מהירות ה-12 מגה במחיר של 99 שקל לחודש

חברת בזק מתחילה במה שמסתמן כמלחמת מחירים עם hot על הגולשים בקבצי האינטרנט הגבוהים. בזק מודיעה כעת כי היא חותכת במחירים של מהירויות האינטרנט שלה ברשת ה-NGN ב-50%.

בזק השיקה את רשת ה-NGN החדשה שלה לפני כשנה, והיא ממשיכה בתהליך הפרישה שלה. הרשת מאפשרת חיבורי אינטרנט מהירים של עד ל-50 מגה-ביט לשנייה. עד כה שיווק בזק את מהירות ה-15 מגה במחיר של 140 שקל וכעת היא מורידה את המחיר ל-112 שקל. מהירות ה-20 מגה שווקה ב-260 שקל ומעתה תימכר ב-150 שקל, ואילו מהירות ה-30 מגה בחברה שווקה במחיר של 400 שקל, ומהיום תימכר בחצי מחיר - 200 שקל. כל המחירים הם לחודש ובהתחייבות הלקוח לשנה לבזק.

מהחברה נמסר כי "כל לקוחות בזק שישדרגו לקצבי ה–NGNיקבלו גם רשת אלחוטית חדשה בתקן n המתקדם בחינם (במודל של חיוב זיכוי)". רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק אמר כי: "במהלך זה בזק מקדמת את קצבי ה-VDSL הגבוהים. כפי שהתחייבנו בזמן השקת רשת ה-ngn ועם הבשלת טכנולוגיית ה-vdsl, מחירי מהירויות הגלישה בקצבים הגבוהים יורדים באופן משמעותי. אנו עדים לעלייה משמעותית ביותר בקצב הגלישה הממוצע של לקוחות בזק ואין לי ספק, כי עם הורדת המחירים, נראה קפיצה משמעותית יותר במספר המצטרפים למהירויות ה- NGN".

לבזק יש כבר כ-100 אלף לקוחות המחוברים לרשת החדשה במהירויות הגבוהות, שהם כ-10% מלקוחות החברה באינטרנט. המתחרה hot משווקת ברשת החדשה שלה, ה-UFI, בעיקר את מהירות ה-12 מגה, במחיר של 99 שקל לחודש, וגם לה יש כבר עשרות אלפי גולשים במהירות הזו.

  • עוד באותו נושא:
  • בזק
  • ngn
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully