וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: קמפיין מבוסס-מיקום בפורסקוור

מאת איילה צורף

21.7.2010 / 7:04



>> המפרסמים בישראל מתנסים במדיות דיגיטליות חדשות: יבואנית מותג הרכב סיאט עורכת בימים אלה קמפיין מבוסס-מיקום ראשון בישראל עם הרשת החברתית פורסקוור (foursquare). את הקמפיין, סיאט night club, בנה משרד הפרסום אדלר-חומסקי.

פורסקוור מציעה לגולשים בסלולר אפשרות לעדכן את חבריהם היכן הם נמצאים בכל רגע ביום. פעולת העדכון נקראת צ'ק-אין ואת העדכונים אפשר לפרסם גם בעמודי הפייסבוק והטוויטר של הגולשים.



סיאט, שמבקשת לפנות לקהל צעיר בגילי 25-20, קוראת לבליינים להתחרות ביניהם על כמות עדכוני הצ'ק-אין שהם עושים מכמה מקומות בילוי בולטים בתל אביב, ובהם המועדונים גלינה, גזוז וסאבלט. מי שיבצע את המספר הגדול ביותר של עדכונים ממקום בילוי מסוים יזכה בטיסה לחו"ל ו-20 המשתמשים בעלי מספר העדכונים הגדול ביותר יזכו בכרטיסים להופעות.



פורסקוור, שנוסדה לפני כשנתיים, צוברת תאוצה בעולם ובאחרונה פורסם כי יש לה כ-2 מיליון משתמשים קבועים וכי הנתון עולה בהתמדה. כמו כן פורסם כי לפני כמה שבועות גייסה הרשת החברתית 20 מיליון דולר.



גם פייסבוק הודיעה באחרונה כי תשיק בקרוב שירותים מבוססי-מיקום, שיאפשרו למנויי הרשת החברתית לעדכן את חבריהם בנוגע למקום הימצאם.



כעת מתחילים גם המפרסמים לגשש במהלכים שיווקיים סביב הרשת החברתית והשירותים מבוססי-המיקום. בעולם היתה זו סטארבקס, שידועה כחברה חדשנית בתחום השיווק הדיגיטלי, שהשיקה קמפיין עם פורסווקר לפני כחודשיים ובמסגרתו הציעה הטבות למי שביצע צ'ק-אין באחד מסניפיה. מקדונלד'ס הודיעה כי היא מפתחת הצעה לשירות מבוסס-המיקום שבונה פייסבוק, וכי שתי החברות עובדות יחד על בניית מהלך שיווקי בתחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully