וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות במניות הטכנולוגיה באסיה; טוקיו יורדת ב-0.6%

הדר תדמור

21.7.2010 / 7:24

בורסות הונג קונג וסיאול עולות ב-0.5%; ירידות נרשמות במניות מגזר המכוניות



מגמה מעורבת נרשמת בבורסות אסיה, עליות במניות מגזר הטכנולוגיה הודות לדו"חות ענקית המחשוב ונגני המדיה האמריקאית . בורסת טוקיו יורדת ב-0.6%, בורסת הונג קונג ובורסת סיאול עולות ב-0.5%.



ענקית האלקטרוניקה האמריקאית אפל דיווחה על זינוק חד ברווחיה ובהכנסותיה ברבעון השלישי של שנת הכספים של החברה, הודות לרבעון מוצלח במיוחד שהתבטא במכירות חזקות של האייפון, מכשיר הסמאטרפון המצליח של החברה, ומחשב הטאבלט הפופולרי אייפד שהושק באפריל. מניית החברה עלתה ב-3% במסחר לאחר הסגירה בוול סטריט, לאחר שאפל פירסמה תחזיות אופטימיות במיוחד לרבעון הנוכחי.



אפל דיווחה על רווח נקי של 3.25 מיליארד דולר, או 3.51 דולר למניה, ברבעון השני של 2010, לעומת רווח של 1.83 מיליארד דולר או 2.01 דולר למניה ברבעון המקביל שנה קודם לכן. הכנסותיה של אפל זינקו ב-61% ל-15.7 מיליארד דולר, מעל תחזיותיהם של מרבית האנליסטים שצפו הכנסות של 14.75 מיליארד דולר ורווח של 3.11 דולר למניה.



מניית סוני, יצרנית מוצרי האלקטרוניקה לצרכן השניה בגודלה בעולם, עולה ב-0.6%. מניית סמסונג אלקטרוניקס הדרום קוריאנית עולה ב-1.8%. מניית טייוואן סמיקונדקטורס עולה ב-0.3%. יונייטד מיקרו הטייוואנית יורדת בשיעור דומה.



ירידות נרשמות במניות מגזר המכוניות באסיה. מניית טויוטה יורדת ב-0.3%. מניית יונדאי הדרום קוריאנית יורדת ב-1% ומניית קיה יורדת ב-1.8%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully