וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ב"טיימס": מנכ"ל BP צפוי להתפטר בתוך שבועות

רויטרס

21.7.2010 / 9:04

על היווארד יהיה להתפטר כדי ש-BP תוכל להתמודד עם איומי השתלטות מצד ענקיות נפט כמו אקסון מוביל או רויאל דאץ'-של, כך אמר מקורב לפרשה



מנכ"ל חברת bp, שהיתה מעורבת בפרשת כתם הנפט במפרץ מקסיקו, צפוי לפרוש מתפקידו בעוד 10 שבועות, בימים בהם החברה נאבקת לשמור על עצמאותה - כך דיווח העיתון "טיימס" הלונדוני.







דובר bp אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי הייווארד מקבל את התמיכה המלאה של דירקטוריון וצוות העובדים וכי הוא יישאר בתפקיד.



הייווארד ספג ביקורות לאחר מספר תקלות ביחסי הציבור של החברה וכישלונו להתמודד במהירות עם דליפת הנפט שהובילה לאסון האקולוגי החמור בתולדותיה של ארה"ב. על היווארד יהיה להתפטר כדי ש-bp תוכל להתמודד עם איומי השתלטות מצד ענקיות נפט כמו אקסון מוביל או רויאל דאץ'-של - כך אמר מקורב לפרשה לרויטרס.



העיתון "טיימס" דיווח כי ישנה ציפייה הולכת וגוברת בקרב החברה שהייווארד יודיע על התפטרותו בסוף חודש אוגוסט או בספטמבר. רוברט דדלי, העומד בראש מאמציה של החברה לשקם את חופי מפרץ מקסיקו, הוא המועמד המוביל להחליף את המנכ"ל, לפי "טיימס".



bp מוכרת בימים אלה נכסים כדי לגייס כספים ולעמוד בהתחייבויותיה להפריש 20 מיליארד דולר כדי להתמודד עם עלויות כתם הנפט ופיצויי הנפגעים ממנו. אתמול הודיעה החברה כי הגיעה להסכם עם חברת אפאצ'י למכירת נכסי מחקר וקידוח בצפון אמריקה ומצרים בשווי 7 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully