וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות כשלים אפשריים במוט ההיגוי: טויוטה עומדת בפני חקירה נוספת בארה"ב

סוכנויות הידיעות

21.7.2010 / 10:36

בית המשפט בניו יורק הורה לטויוטה בסוף יוני לספק לרשויות התחבורה מסמכים הנוגעים לכשלים במוטות ההיגוי



טויוטה מוטור, יצרנית המכוניות היפנית המנסה בימים אלה לשקם את המוניטין בעקבות החזרת מיליוני מכוניות למוסכים מאז חודש אוקטובר 2009, הודיעה כי היא עומדת בפני חקירה נוספת של הרשויות בארה"ב בעקבות כשלים אפשריים במוטות ההיגוי של חלק מדגמיה, כך דיווחה בלומברג.



בית המשפט בניו יורק הורה לטויוטה לספק לרשויות התחבורה מסמכים הנוגעים לכשלים במוטות ההיגוי. הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בארה"ב הודיעה בחודש מאי כי פתחה בחקירה בנושא. "אנחנו נשתף פעולה באופן מלא עם החקירה", אמר סטיב קרטיס, דובר טויוטה בארה"ב, "טויוטה אינה מפרטת באילו דגמים מדובר לעת עתה".



טויוטה, יצרנית המכוניות הגדולה בעולם, נתונה תחת חקירה השנה של משרד התחבורה האמריקאי ושל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בנוגע לכשלים שנתגלו במספר מדגמי המכוניות והמשאיות. טויוטה הסכימה בחודש אפריל לשלם קנס בסכום שיא של 16.4 מיליון דולר בנוגע לכשלים שהובילו להאצה פתאומית של חלק ממכוניות החברה.



הכשל במוט ההיגוי נפרד מהכשלים שנמצאו ואשר הובילו להאצה הפתאומית. טויוטה נאלצה להחזיר למוסכים למעלה מ-8 מיליון כלי רכב בעקבות ההאצה הפתאומית. משרד התובע הכללי במנהטן לא אישר או הכחיש את דבר החקירה בנוגע למוט ההיגוי, כך אמר דובר המשרד יוסיל סקריבנר. טויוטה דיווחה כי קיבלה את הדרישה להעביר מסמכים ב-29 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully