וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ נעדר מדיון על מחירי הדירות

צבי זרחיה

21.7.2010 / 11:00

חברים בוועדת הכלכלה ביקרו את היעדרותו של שר האוצר מהישיבה. ח"כ מירי רגב: "הממשלה לא מתעניינת בנושא הדיור". ח"כ עמיר פרץ: "השרים לא באו כי לא רצו לתת תשובות"

חברים בוועדת הכלכה ביקרו היום את היעדרתו של שר האוצר,יובל שטייניץ, מהישיבה שתוכננה מראש בנושא מחירי הדיור. דקות אחדות לפני תחילת הדיון הודיעה לשכת השר האוצר שנבצר ממנו להגיע, אף שמועד הדיון תואם עמו מראש.

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ אופיר אקוניס אמר כי "זהו קו פרשת מים. לא יכול להיות שאמורים היו לשבת לידי שר האוצר, סגנו וגם שר השיכון בחרו שלא להגיע. אם זה היחס של הממשלה לכנסת, אזי הכנסת תדע להחזיר אותו יחס. אין יחסים חד צדדים".

אקוניס הוסיף כי "הממשלה פועלת בצורה בלתי מתקבלת על הדעת. אולי היא מנצלת את העובדה שהיום הוא היום האחרון של מושב הקיץ. זהו סוג של מחשבה חדשה בין הממשלה לכנסת. אם הממשלה לא תתעשת, צריך לקדם הצעות חקיקה פרטית".

ח"כ עמיר פרץ (עבודה) טען כי "השרים לא באו כי לא רצו לתת תשובות לכן צריך לסגור את הישיבה ולקיים ישיבה אחרת שאליה יוזמנו שני השרים".

ח"כ מירי רגב (ליכוד) הצטרפה להצעת פרץ ואמרה כי "זוהי בושה וחרפה לממשלה. הממשלה לא מתעניינת בנושא הדיור. על שרי האוצר והשיכון להציג פתרונות מעשיים לפתרון בעיית הדיור. עד שלא תקום עיר של אוהלים הממשלה לא תתעורר. המשבר בדיור הוא חמור ביותר. כל מי שמשרת את המדינה זכאי לחיות בבית. גם בתקופת 'סאלח שבתי' היה לתושבים לאן לחזור. שמענו את כל מה שאמרו פקידי הממשלה ודי לנו בהסברים".

מנגד, ח"כ כרמל שאמה (ליכוד) התנגד לסיום הישיבה. "הצעד הזה לא יעניש את השרים, אלא אם זה ילווה בצעדים אופרטיביים. אני לא בעד 'פתרון לייט' של סגירת הישיבה. מדובר בנושא כבד מאוד ועצם העלאתו על סדר היום יש לו חשיבות".

מלשכת שר האוצר נמסר בתגובה כי "השר משתתף בשעה זו בישיבת הקבינט והודיע על כך מראש לוועדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully