וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות בבורסות אירופה בהובלת מגזר הפיננסים; לונדון עולה ב-1.3%

הדר תדמור

21.7.2010 / 10:56

מניית BP עולה על רקע הפרסומים בעיתון "טיימס" הלונדוני כי מנכ"ל החברה יעזוב את תפקידו בתוך שבועות



עליות בבורסות אירופה בהובלת מניות מגזר הטכנולוגיה, בעקבות פרסום דו"חותיה של אתמול בוול סטריט. בורסת לונדון עולה ב-1.3%, בורסת פרנקפורט עולה ב-1.1% ופאריס עולה ב-1.8%.



ענקית האלקטרוניקה האמריקאית אפל דיווחה על זינוק חד ברווחיה ובהכנסותיה ברבעון השלישי של שנת הכספים של החברה, הודות לרבעון מוצלח במיוחד שהתבטא במכירות חזקות של האייפון, מכשיר הסמאטרפון המצליח של החברה, ומחשב הטאבלט הפופולרי אייפד שהושק באפריל. מניית החברה עלתה ב-3% במסחר לאחר הסגירה בוול סטריט, לאחר שאפל פירסמה תחזיות אופטימיות במיוחד לרבעון הנוכחי.



אפל דיווחה על רווח נקי של 3.25 מיליארד דולר, או 3.51 דולר למניה, ברבעון השני של 2010, לעומת רווח של 1.83 מיליארד דולר או 2.01 דולר למניה ברבעון המקביל שנה קודם לכן. הכנסותיה של אפל זינקו ב-61% ל-15.7 מיליארד דולר, מעל תחזיותיהם של מרבית האנליסטים שצפו הכנסות של 14.75 מיליארד דולר ורווח של 3.11 דולר למניה.



מניית אינפיניון, יצרנית השבבים הגרמנית, עולה ב-2.6%. מניית רויאל פיליפס עולה ב-1.8%. מניית sap, יצרנית התוכנות לעסקים, עולה ב-0.9%.



מניית bp עולה ב-2.2%, על רקע הפרסומים כי המנכ"ל טוני הייוורד עשוי להתפטר בתוך שבועות. החברה הכחישה את הדיווח בעיתון "טיימס" הלונדוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully