וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורביט תספק מערכות תקשורת הלוויינים לצי הימי ההודי בהיקף של 23 מיליון שקל

ואדים סבידרסקי

21.7.2010 / 12:47

המנכ"ל אבי כהן: "זכייה זו תביא לקפיצה משמעותית במכירות החברה בשנתיים הקרובות"



חברת , העוסקת בתקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת במטוסים, הודיעה היום כי קיבלה הזמנה בהיקף של 23 מיליון שקל לאספקת מערכות תקשורת לוויינים לאחד מהציים הימיים הגדולים בעולם. על פי הערכות בשוק, מדובר בצי ההודי וכי צפויות הזמנות נוספות ממנו.



החברה תספק מערכות מדגם orsat-g לכלי שייט, השייך למשפחת מערכות תקשורת ה-vsat, ב-12 חודשים הקרובים. במכרז נבדקו כל המערכות והחברות הקיימות בעולם, תוך הרצת ניסויים מבצעיים עם מספר מערכות מהמובילות בשוק. קרוב ל-1,000 מערכות מסוג זה נמכרו עד היום והותקנו על סיפון כלי שייט מכל נגזרות השוק, בעיקר בכלי שייט לתעשיית הנפט והגז העולמי, כגון: אסדות קידוח ומכולות נפט, אוניות מסחר והדייג ועוד. כמו כן, מערכות התקשורת הלוויינית של אורביט נמצאות בשימוש של למעלה מ-20 חילות ים.



אבי כהן, נשיא ומנכ"ל אורביט, אמר כי "לזכייה בחוזה משמעויות חיוביות רבות ואני גאה בכך שאחד הלקוחות הגדולים והחשובים בעולם בחר והעדיף אותנו, זאת לאחר שנתיים של בדיקות מקיפות של כלל השחקנים והמערכות הקיימות בשוק. זכייה זו תביא לקפיצה משמעותית במכירות החברה בשנתיים הקרובות. אני מאמין כי נדע למנף את ההסכם הזה על מנת לקבל הזמנות נוספות מצי ימי זה ובמקומות נוספים בעולם כולו. חשוב להדגיש ששוק תקשורת הלוויינים הינו שוק שצומח בשיעור של 30% בשנה, ואורביט צומחת יותר מצמיחת השוק תוך כדי הגדלת נתח השוק העולמי שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully