וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכת הדין של פייסבוק: "ייתכן שצוקרברג חתם על חוזה המעניק לאדם מניו יורק 84% מהחברה"

סוכנויות הידיעות

21.7.2010 / 13:05

"האם הוא חתם על המסמך? – אנו לא בטוחים", אמרה עוה"ד בשימוע, שבו הוצג החוזה שצוקרברג כביכול חתם עליו



עורכת הדין של פייסבוק אמרה כי היא "אינה בטוחה" האם מייסד החברה, מארק צוקרברג באמת חתם על חוזה שמעניק לאדם מניו יורק 84% מהרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם. ב-30 ביוני הגיש פול קגליה מווסטוויל שבמדינת ניו יורק תביעה נגד פייסבוק וצוקרברג, בטענה שחוזה שנחתם בין שניהם באפריל 2003 הקנה לו את השליטה בחברה. היום הציג עורך דינו של קגליה עותק של המסמך בפני השופט המחוזי ריצ'רד ארקרה בשימוע שנערך בבית משפט פדרלי בבפאלו שבניו יורק.







"האם הוא חתם על הנייר או לא? אנחנו עדיין לא בטוחים כרגע", אמרה עורכת הדין של פייסבוק, ליסה סימפסון לשופט ארקרה, בנוגע לצוקרברג. עם זאת, "לפייסבוק ישנם ספקות רציניים בנוגע לאמיתות המסמך", הוסיפה.



השימוע שנערך היום נערך לאחר שפייסבוק ערערה על החלטת בית המשפט מה-30 ביוני, אשר אסרה על פייסבוק להעביר נכסים. שני הצדדים הגיעו לפשרה לפיה צו בית המשפט יהיה תקף עד 23 ביולי. השימוע היה ההזדמנות הראשונה שבה התעמתו הצדדים, והוא סיפק הזדמנות לשמוע פרטים נוספים.



"לצוקרברג היה חוזה עם קגליה", אמרה סימפסון על מייסד פייסבוק, שעבד בעבר כמתכנת קודים אצל קגליה. לטענתה, קגילה שתק במשך יותר מ-6 שנים, ולכן התיישנה. כמו כן, טוענת פייסבוק כי החוזה שכביכול נחתם עם קגליה, נחתם 9 חודשים לפני הקמת הרשת החברתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully