וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשים מעדיפים לגור בשדרות רוטשילד בתל אביב ולהיות מובטלים מאשר לגור בנגב ושתהיה להם עבודה"

TheMarker Online

21.7.2010 / 14:55

כך אמרו בתנועת אור במהלך סיור עם נגיד בנק ישראל; פישר: "היתרון של הנגב - איכות חיים במחיר סביר"



"היתרון המרכזי של הנגב הוא אפשרויות המגורים במקום - איכות חיים גבוהה במחיר סביר", כך אמר היום נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, בסיור שערך בנגב יחד עם המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו. "המקומות שמתפתחים במהירות היום בארה"ב נמצאים דווקא בדרום, בזכות איכות החיים והמחיר האטרקטיבי של הדיור. ברגע שהמציאו את המזגן, לכולם היה ברור שהדרום הוא מקום שכדאי לגור בו". פישר ציין כי גודל המגרשים המוקצים למגורים בישובים בנגב - כחצי דונם - עדיין לא מספיק אטרקטיבי וכדי למשוך תושבים נוספים, כדאי להגדיל את שטחם.







במסגרת הסיור, ביקרו הנגיד והמפקח על הבנקים במרכז המידע "שער לנגב" של תנועת אור בעיר העתיקה בבאר שבע, ובישובים גבעות בר ומיתר. "הנגב הוא מקום בטוח, אטרקטיבי וקרוב למרכז הרבה יותר ממה שחושבים", אמר מנכ"ל תנועת אור, רוני פלמר. "יש לנגב סטיגמה של מקום מוכה פשיעה אבל בפועל שיעור הפשיעה כאן נמוך בעשרות אחוזים משיעור הפשיעה בתל אביב. חושבים שבנגב אין מקומות בילוי, כשהמציאות היא שונה - באר שבע היא עיר סטודנטיאלית ופועלים בה מאות מסעדות, בתי קפה, פאבים ומועדונים. הבעיה המהותית ביותר היא התדמית השלילית האופפת את הנגב".



כשנשאלו נציגי תנועת אור על נושא התעסוקה באזור הדרום, ענה סמנכ"ל הפיתוח בתנועת אור, אופיר פישר: "יש עבודה בנגב, אנשים רק צריכים להגיע. אבל גילינו שאנשים מעדיפים לגור בשדרות רוטשילד בתל אביב ולהיות מובטלים מאשר לגור בנגב ושתהיה להם עבודה".



לסיור בישובי הנגב התלוו, גם עו"ד טידה שמיר ואדי אזולאי מבנק ישראל, חברי הנהלת תנועת אור אלון בדיחי וארז מלצר, ונציגי המועצה האזורית בני שמעון ומועצה אזורית מיתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully