וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפילה של 22 מיליון דולר בהכנסות טייגר וודס מחסויות עקב שערוריית הבגידות

סוכנויות הידיעות

21.7.2010 / 21:47

כוכב הגולף שמר עם זאת על מעמדו בראש רשימת הספורטאים בעלי ההכנסות הגבוהות בארה"ב



הכנסותיו מחסויות ופרסומות של כוכב הגולף טייגר וודס צפויות לצנוח השנה ב-22 מיליון דולר לעומת 2009 בעקבות שערוריית בגידות באשתו שגרמה לכמה מהמפרסמים והספונסרים שלו לנטוש אותו. כך עולה מהרשימה השנתית של 50 הספורטאים בעלי ההכנסה הגבוהה ביותר בארה"ב לשנת 2010 שמפרסם המגזין "ספורטס אילוסטרייטד".



עם זאת, וודס - הספורטאי העשיר בעולם - שמר על מעמדו בראש הרשימה עם הכנסות כוללות (חסויות, פרסים ומשכורת) של יותר מ-90 מיליון דולר הצפויות השנה, לעומת הכנסות של כמעט 100 מיליון דולר בשנת 2009 והכנסות של כמעט 128 מיליון דולר בשנת 2008. הכנסותיו של וודס מחסויות בלבד צפויות השנה להסתכם ב-70 מיליון דולר, לעומת 92 מיליון דולר בשנת 2009.



וודס, בן 34, פרש באופן זמני מפעילות ספורטיבית בחודש דצמבר בעקבות שערוריית בגידות באשתו, וננטש עקב הפרשה על ידי רבים מהמפרסמים והספונסרים שלו, בהם חברת הטלקום at&t, יצרנית משקאות האנרגיה גייטורייד וענקית הייעוץ אקסנצ'ר. חברות אחרות, בהן יצרנית סכיני הגילוח ג'ילט וחברת שעוני היוקרה טאג הויר, לא ביטלו את הסכמי החסות עם וודס.



במקום השני ברשימת הספורטאים בעלי ההכנסה הגבוהה ביותר בארה"ב השנה נמצא שחקן הגולף פיל מיקלסון עם הכנסות של כמעט 62 מיליון דולר, בהן 52 מיליון דולר מחסויות. במקום השלישי ברשימה נמצא המתאגרף פלויד מייוות'ר עם הכנסות של יותר מ-60 מיליון דולר, ואחריו הכדורסלן לברון ג'יימס עם הכנסות של כמעט 46 מיליון דולר. שחקן הבייסבול אלכס רודריגז סוגר את החמישיה הפותחת עם הכנסות של 37 מיליון דולר.



בהמשך הרשימה נמצאים הכדורסלנים שאקיל אוניל (36 מיליון דולר) וקובי ברייאנט (33 מיליון דולר), שחקן הבייסבול דרק ג'טר (31 מיליון דולר), שחקן הפוטבול פייטון מאנינג (30.8 מיליון דולר) ושחקן הכדורסל דוויין ווייד (28 מיליון דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully