וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS מעלים המלצה ללאומי ל"קנייה" ומותירים המלצת "קנייה" גם למזרחי-טפחות

טל לוי

22.7.2010 / 14:21

בבנק שומרים על המלצת "נייטרלי" למניות הפועלים ודיסקונט



דארן שאו, ראש מחלקת המחקר ביו.בי.אס ישראל מעריך הבוקר כי הבנקים הישראלים מציעים יחס סיכוי-סיכון אטרקטיבי וכי הם עתידים ליהנות מהשיפור בכלכלה הישראלית אשר ממשיכה להפתיע לטובה.



שאו מסקר את 4 הבנקים הגדולים (, , ו) כאשר מתוכם הוא מעלה היום את המלצתו לבנק לאומי מ"נייטרלי" ל"קנייה". מחיר היעד למניה הועלה מ-19.4 שקל למניה ל-20 שקלים למניה – גבוה ב-30% ממחירה כעת. שאו העלה תחזיות רווח ללאומי לאור היציבות של הבנק מהכנסות מריבית, הפרשות נמוכות יחסית לחובות מסופקים, שיפור באיכות ההלוואות ובסיס הלימות הון איתן .



מנגד, שאו הפחית את מחירי היעד שהוא מציב עבור מניות שלושת הבנקים האחרים: ההמלצה להפועלים נותרה "נייטרלי" אך מחיר היעד הופחת מ-19 שקלים למניה ל-16.5 שקלים - גבוה ב-10% ממחירה בשוק.



ההמלצה לדיסקונט נותרת "נייטרלי" אך מחיר היעד הופחת מ-9.4 שקלים למניה ל-7.5 שקלים – גבוה ב-8% ממחירה בשוק. ההמלצה למזרחי-טפחות אמנם נותרת על "קנייה" אולם גם כאן הופחת מחיר היעד מ-41 שקל למניה ל-38 שקל למניה – גבוה ב-23% ממחירה בשוק.



שאו מעריך כי בחצי השני של 2010 יוכלו מזרחי ולאומי לשלם דיבידנד וכשההערכה היא שמזרחי ישלם כ-70% דיווידנד ב-2010 ולאומי כ-50%. דיסקונט והפועלים ישלמו דיבידנד רק ב-2012 – כאשר דיסקונט ישלם כ-25% והפועלים כ-50% מהרווח השנתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully