וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסלולר הגדולה בארה"ב עלתה על התחזיות; רשמה הפסד נקי עקב פיצויים לעובדים שפוטרו

סוכנויות הידיעות

23.7.2010 / 17:29

ורייזון רשמה רווח לפני הוצאות חד פעמיות של 58 סנט למניה - שני סנט מעל לתחזיות



ורייזון קומיוניקיישנס, חברת הסלולר הגדולה בארה"ב, דיווחה על הפסד של כמעט 200 מיליון דולר ברבעון השני של השנה בעקבות הסכמים לפרישה מוקדמת של 11 אלף עובדים. עם זאת, בניכוי תשלומי פיצויים לעובדים והוצאות חד פעמיות אחרות, רשמה החברה רווח רבעוני גבוה מתחזיות האנליסטים, בעוד שהכנסות החברה היו נמוכות במעט מהתחזיות.



ורייזון, חברת הטלפון השנייה בגודלה בארה"ב, רשמה בתקופה המדווחות הפסד נקי של 198 מיליון דולר או 7 סנט למניה לעומת רווח של 1.48 מיליארד דולר או 52 סנט למניה ברבעון המקביל בשנה הקודמת. בניכוי הוצאות חד פעמיות רשמה החברה רווח רבעוני של 58 סנט למניה, ירידה לעומת רווח של 63 סנט למניה ברבעון המקביל בשנה הקודמת, אך מעל לתחזיות האנליסטים לרווח של 56 סנט למניה. הכנסות החברה ברבעון השני ירדו ב-0.3% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת, והסתכמו ב-26.8 מיליארד דולר.



ורייזון הודיעה בחודש ינואר על כוונתה לפטר 13 אלף משרות בחטיבת הטלפוניה הקווית שלה בעקבות נפילה במספר המנויים, לאחר קיצוץ בשיעור דומה של כוח העבודה של החטיבה בשנה שעברה. כוח העבודה של החברה נכון לסוף הרבעון השני מנה כ-211 אלף בני אדם, ירידה של כמעט 25 אלף עובדים לעומת סוף הרבעון השני של שנת 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully