וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Starcraft II יושק מחר; מיליונים צפויים לרכוש את המשחק בחצות - גם בישראל; המחיר: 329 שקל

גיא גרימלנד

25.7.2010 / 8:49

אלפי חנויות בכל רחבי העולם יישארו מחר פתוחות כדי להיענות לביקוש של צרכנים



יותר מעשור חיכו המעריצים של חברת המשחקים של בליזארד אקטיווז'ן למשחק starcraft ii: wings of liberty. מחר בלילה (בין שני לשלישי) יושק המשחק כשמיליונים מסביב לעולם צפויים לחוות לילה לבן ולרכוש אותו מייד עם הישמע הגונג בחצות בלילה.







starcraft 2 שייך לקטיגוריית משחקי בלוקבאסטר - משחקים שמכוונים למכירות בהיקף של מיליארד דולר. מעט מאוד משחקים מגיעים להישג הזה, אך מאחר של-starcraft ii יש מעריצים רבים שחיכו לו שנים רבות, הערכה היא שהוא יצליח לגלגל מחזור מכירות של מאות מיליוני דולרים. האנליסטים ג'נקו פרטנרס ומייק היקי אמרו לאתר חדשות משחקי המחשב industry gamers כי הם חוזים שבליזארד אקטויז'ן תמכור כ-7 מיליון עותקים של המשחק במהלך השנה הפיסקלית הנוכחית. המשמעות היא הכנסות של מעל ל-350 מיליון דולר. תחזית נוספת של האנליסטים היא לרווח תפעולי של 171 מיליון דולר בשנה הפיסקלתי הנוכחית. לפי האנליסטים, 70% מהמכירות של starcraft ii יהיו ברבעון השלישי והם יובילו להכנסות בגובה של 245 מיליון דולר. הערכה היא שמכירות starcraft ii יהיו גבוהות ב-50% לעומת המכירות של המשחק sims 3 בשנת 2009.



העניין הרב שהמשחק מייצר צפוי להוביל לכך שכבר בלילה בין שני לשלישי חנויות משחקי מחשב רבות יהיו פתוחות בחצות כדי להיענות לביקוש. כך למשל רשת gamestop תותיר את 3,000 חנויות הרשת פתוחות עבור ההשקה בחצות. למשחק צפויה להיות הצלחה גדולה לא רק באירופה וארה"ב, אלא גם באסיה ובעיקר בדרום קוריאה. על פי הערכות אנליסטים, כמעט שישה מיליון לקוחות צפויים לרכוש את המשחק בדרום קוריאה. האתר industry gamers מספר כי ישנם 48 מיליון איש בדרום קוריאה ו- starcraft ii נחשב לספורט לאומי, עם ערוצי טלוויזיה יעודיים המספקים דיווח על המקצוענים המתחרים במשחק במשך 24 שעות ברציפות.



העיתון "וול סטריט ג'ורנל" פירסם כי בהפקת המשחק הושקעו מעל ל-100 מיליון דולר, אך בסופו של דבר תיקן את עצמו וציין כי המספר מתייחס גם להפקת המשחק הפופולארי world of warcraft. בכל מקרה starcraft ii נחשב למשחק מושקע במיוחד וגם בישראל נערכים להשקה לילית שלו.



ברשת חנויות באג מציינים כי ישיקו את המשחק בעשרה סניפים בחצות. ההשקה תתקיים בסניפי באג ברחבי הארץ : דיזינגוף סנטר - תל אביב, קריון - קריות, קניון הנגב - באר שבע, קניון שבעת הכוכבים - הרצליה, קניון לב המפרץ - חיפה, גנדן - א.ת. פולג, סטאר - אשדוד, סינמה סיטי - ראשון לציןם, סינמה סיטי - גלילות ורחוב הלל - ירושלים.



גם בחנות פריק בתל אביב (ויצמן סיטי, רח' ויצמן 14, קומה 1-) נערכים להשקה לילית של המשחק בחצות הלילה שבין שני לשלישי. חנות נוספת שתשיק את המשחק בישראל בחצות היא מדייה גיים ברחוב סירקין 8 בגבעתיים.



ברשת באג מציינים כי מחירו של המשחק יהיה 329 שקל, כאשר המחיר המיוחד למכירה מוקדמת היה 299 שקל. המחיר לגירסת אספנים הוא 449 שקל. סביר להניח שבדומה למשחקי מחשב אחרים, עדיף לחכות כמה חודשים עד להוזלת המשחק, שכן כרגע המחיר הגבוה יחסית נובע מרמת העניין שנוצר סביב המשחק.



starcraft ii נחשב לאחד המשחקים הטובים שנוצרו למחשב ואחד הכותרים הבכירים בתחום משחקי אסטרטגיה בזמן אמת. המשחק יצא לאור לפני 12 שנים, ומאז צבר מיליוני מעריצים בכל רחבי העולם. שנים עברו והחברה נמנעה מלשחרר מידע על משחק שני בסדרה. אולם, ב-19 במאי 2007 בליזארד, שבשנים האחרונות מוכרות בזכות משחקה world of warcraft, כינסה עיתונאים באולם כנסים בקוריאה ושיחררה סרטון (טריילר) ראשון למשחק, ולמעשה הכריזה רשמית על פיתוחו באופן פומבי.



החברה הודיעה כי המשחק יתמוך בתצוגת תלת ממד, אך התמיכה בתלת ממד לא תגיע ישירות עם שחרור המשחק, אלא תתווסף לו במהלך החודשים הקרובים בדמות טלאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully