וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורביט מרחיבה היקף הזמנה למערכות לכלי שייט מהצי ההודי ב-51 מיליון שקל נוספים

ואדים סבידרסקי

25.7.2010 / 9:47

בשבוע החולף קיבלה החברה הזמנה בהיקף של 23 מיליון שקל וצפתה להרחבתה



חברת טכנולוג'יס, העוסקת בתקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת במטוסים, הודיעה הבוקר כי קיבלה הזמנה לאספקת מערכות תקשורת לוויינים לאחד מהציים הימיים הגדולים בעולם ב-51 מיליון שקל. זאת בנוסף להזמנה הראשונה אשר קיבלה החברה בשבוע החולף בהיקף של 23 מיליון שקל. על פי הערכות בשוק, הצי ההודי הוא זה שעומד מאחורי שתי ההזמנות.



החברה תספק מערכות מדגם orsat-g לכלי שייט, השייכות למשפחת מערכות תקשורת ה-vsat, ב-12 חודשים הקרובים. במכרז נבדקו כל המערכות והחברות הקיימות בעולם, תוך הרצת ניסויים מבצעיים עם מספר מערכות מהמובילות בשוק. קרוב ל-1,000 מערכות מסוג זה נמכרו עד היום והותקנו על סיפון כלי שייט מכל נגזרות השוק, בעיקר בכלי שייט לתעשיית הנפט והגז העולמי, כגון אסדות קידוח ומכולות נפט ואוניות מסחר והדייג. כמו כן, מערכות התקשורת הלוויינית של אורביט נמצאות בשימוש של למעלה מ-20 חילות ים.



לדברי אבי כהן, נשיא ומנכ"ל אורביט, "הסכם משמעותי זה ממצב את אורביט כאחד השחקנים הגדולים והמשמעותיים בתחום מערכות התקשורת הלווייניות הימיות. בנוסף, העסקאות מהוות מימוש האסטרטגיה שלנו לצמיחה מהירה והמשך עלייה ברווחיות תוך התבססות על מספר מנועי צמיחה העומדים לרשותנו, המרכזי שבהם הינו בתחום מערכות התקשורת הלווייניות הימיות. אנו ממשיכים לפעול להגדלת נתח השוק העולמי של אורביט שמתבטא בצמיחה בתחום זה, הגבוהה מקצב צמיחת השוק שעומד כיום על כ-30%".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully