וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"לית קונדה נאסט משנה את המודל העסקי: "הישענות על הכנסות מפרסום היא מסוכנת מדי"

ניו יורק טיימס

25.7.2010 / 11:17

קונדה נאסט, המוציאה לאור את "ווג" ו"ואניטי פייר", מעוניינת להגדיל את הכנסותיה מקהל הקוראים



ענקית המו"לות קונדה נאסט, המוציאה לאור את המגזינים הפופולריים "ווג" ו"ואניטי פייר", הודיעה בסוף השבוע על כוונתה לערוך שינויים מרחיקי לכת במודל העסקי המסורתי שלה, אשר עד כה היה תלוי בהכנסות מפרסום.



"היינו תלויים מדי בפרסום כמנוע הצמיחה, וזהו מודל מסוכן מאוד, בשעה שאנחנו יוצאים מהמיתון", כך אמר מנכ"ל קונדה נאסט, צ'רלס טאונסנד. "בחברה כמו שלנו, שבה 70% מרווחינו תלויים בפרסום, אנו חייבים לפתח יחסים פיננסיים יעילים הרבה יותר עם הלקוח", הוסיף.



"מטרת השינויים בחברה היא להפוך את קונדה נסט לעסק שנשען פחות על הכנסות מפרסום ויותר על הכנסות מחיוב הלקוחות על קריאת תכנים, הן בפלטפורמה הדיגיטלית והן בפלטפורמה המודפסת", אמר טאונסאנד.



טאונסנד הודיע ביום שישי על שינויים בהנהלה, במסגרתם מונה סמנכ"ל השיווק, רוברט סאוברברג, לתפקיד הנשיא, שעד כה היה בידי טאונסנד. מקורבים לחברה סבורים כי קידומו של סאוברברג מצביע על כך שהוא המועמד להחליף את טאונסנד כאשר יעזוב.



מי שעלולים להקשות על השינוי שבו מעוניינת קונדה נאסט הם הקוראים, אשר התרגלו לשלם מחירים נמוכים עבור המגזינים שהיא מוציאה לאור, על אף העלות הגבוהה שלהם לחברה. מנוי שנתי לשבועון "ניו יורקר" של קונדה נסט, למשל, עולה 39.95 דולר בלבד. באתר האינטרנט של המגזין "גלאמור" מוצע לקוראים מנוי לשנתיים, בתוספת תיק יד מתנה, במחיר של 15 דולר בלבד.



טאונסטנד הביע ביטחון בכך שהצרכנים יהיו מוכנים לשלם, בציינו כי "הם משלמים 180 דולר בחודש עבור חשבון הכבלים", והוסיף כי מטרת החברה להגיע לשוויון בין רווחיה מפרסום ומהצרכנים. הוא אמר כי הוא צופה שבסופו של יימכרו חבילות תוכן שיכללו תכנים מודפסים, תכנים סלולריים ותכנים דיגיטליים – והכל תחת מחיר אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully