וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר שוקי הון: תוצאות מבחני הלחץ באירופה נראות טובות מדי - השוק עלול להתאכזב מאופן הביצוע

טל לוי

25.7.2010 / 12:02

בישראל: מתרבים הסימנים להאטה בפעילות המשק ברביע השני של השנה



"התוצאות של מבחני הלחץ באירופה נראות במבט ראשון טובות מדי כתוצאה מהנחות שאינן מחמירות דיין. השוק עלול להתאכזב מאופן ביצוע המבחנים ולהגיב בהקשחה חוזרת של תנאי הנזילות, כך שהמבחן האמיתי יהיה בסופו של דבר התפקוד של הפעילות הבין-בנקאית בימים הקרובים", כך כותב הבוקר הכלכלן רפי גוזלן מלידר שוקי הון. מטרת מבחני הלחץ לבדוק תרחישי קיצון ואת מידת עמידות הבנק בפניהם. תוצאות המבחנים מלמדים על עמידות הבנק בתקופות משבר.



בארה"ב, דוחה יו"ר הפדרל ריזרב, בן ברננקי הרחבה נוספת במדיניות בשלב זה, אך להערכת לידר צפויה להימשך החולשה בנתוני המקרו ולא יהיה מנוס מצעדים פיסקליים ומוניטריים מרחיבים. ריבית הבנק הפדרלי עומדת על 0%-0.25% בלבד כך שההרחבה צפויה לבוא באמצעים אחרים.



ובישראל, כותבים בלידר כי מתרבים הסימנים להאטה בפעילות המשק ברביע השני של השנה. למרות המשך העלייה בייצור התעשייתי מוטב להתמקד באינדיקציות לפעילות היצוא המהוות אינדיקטור מקדים לפעילות הייצור, כשם שפעילות היצוא סיימה את היציאה מהמיתון ואת ההתאוששות בפעילות התעשייה כך החולשה הצפויה ביצוא צפויה להוביל להאטה בפעילות התעשייה במהלך המחצית השנייה של השנה ובשנת 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully