וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל BP צפוי להתפטר ביומיים הקרובים - יקבל מיליון ליש"ט

סוכנויות הידיעות

25.7.2010 / 16:26

התפטרותו של טוני היוורד צפויה לקראת פרסום דו"חות החברה ביום שלישי הקרוב



מנכ"ל , טוני היוורד, צפוי להגיש את התפטרותו ביומיים הקרובים, והוא נמצא במגעים עם דירקטוריון ענקית הנפט בנוגע לתנאי עזיבתו, כך דיווח העיתון "סאנדיי טלגרף". אם יגיעו הצדדים להסכמה, יקבל היוורד לפחות 1.05 מיליון ליש"ט עם עזיבתו.



לפי העיתון, היוורד יגיש את התפטרותו ביום שלישי, אז תפרסם bp את דו"חותיה למחצית הראשונה של 2010. אנליסטים מעריכים כי הדו"חות יצביעו על רווח של כמעט 10 מיליארד דולר במחצית הראשונה, וזאת למרות אסון הדליפה במפרץ מקסיקו, אשר עלה לחברה עד כה יותר מ-3.5 מיליארד דולר.







לדברי מקורבים לחברה, דירקטוריון bp מאמין כי בעזיבתו של היוורד תוכל bp לפתוח דף חדש בנושא הדליפה, ולתכנן את העתיד. לפי המקורות, גם יו"ר החברה, קארל-הנריק סוונברג, מאמין כי היוורד צריך להתפטר, כדי ש-bp תוכל להתחיל בשינוי יסודי של התרבות התפעולית בה. דירקטוריון bp צפוי להיפגש מחר על מנת לדון בחבילת הפיצויים של היוורד, אשר נחשבת לנושא רגיש, לנוכח כישלונו בטיפול בדליפת הנפט במפרץ מקסיקו.



היוורד עשוי לדרוש פיצויים גבוהים יותר, על כך שניאות לעזוב את החברה בה עבד במשך 28 שנה. בשנה שעברה הסתכמה חבילת השכר של היוורד ב-4.56 מיליון ליש"ט - והורכבה משכר בסיס של 1.045 מיליון ליש"ט, בונוס שנתי של 2.09 מיליון ליש"ט, בונוס לטווח ארוך של 440 אלף ליש"ט ו-220 אלף ליש"ט באופציות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully