וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי סונול יחזרו לשבות?

חיים ביאור

25.7.2010 / 19:30

ההסתדרות ביקשה מבית הדין האזורי לעבודה בחיפה לאפשר לה לחדש את השביתה בתחנות הדלק של סונול. "ההנהלה פועלת כדי למוטט את העובדים בחברה"

ההסתדרות ביקשה היום מבית הדין האזורי לעבודה בחיפה לאפשר לה לחדש את השביתה בתחנות התדלוק של סונול ברחבי הארץ. בחודש שעבר נקטו עובדי החברה שביתה ועיצומים ששיבשו את פעילותן של תחנות התידלוק.

יו"ר האגף להתאגדות בהסתדרות, עו"ד שי תקן, טען בפנייתו לבית הדין לעבודה כי הנהלת סונול פועלת ללא הפסקה כדי למוטט את ועד העובדים בחברה, אף כי הוועד הוקם בהסכמה בינה לבין ההסתדרות.

"חלק ממהלכי ההנהלה נעשו באחרונה בחשאי, על ידי זימון לשימוע זריז לפני פיטורים של 3 עובדים שהשתתפו בשביתה שהתקיימה בחברה בחודש שעבר וכמו כן ההנהלה הודיעה כי חלה 'טעות' בשכרו שלן יו"ר ועד העובדים, שמעון שטרית, כך שיש לנכות משכרו 1,200 שקל", טוען עו"ד תקן בפנייתו לביה"ד.

עוד טוען נציג ההסתדרות כי הנהלת סונול החלה להפיץ נהלים פנימיים הנוגעים לסדרי העבודה ללא היוועצות עם ועד העובדים ובניגוד להסכם הקיבוצי.

יו"ר ועד העובדים בסונול אמר: "צר לנו שאנו נאלצים לפנות לביה"ד להתיר לנו לשבות שוב. אנו מקווים שהמנכ"ל יתעשת ונסיים את הסכסוך במהרה".

מנכ"ל סונול, תמיר פוליקר נמצא בחו"ל. טרם התקבלה תגובת החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully