וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טימותי גייתנר: "הדבר האחראי ביותר הוא להמשיך את הקיצוץ במסים על עשירי ארה"ב"

סוכנויות הידיעות

25.7.2010 / 19:12

שר האוצר האמריקאי: קיצוצי המסים של ממשל בוש, שיפוגו ב-2011, משפיעים רק על 2%-3% מהאמריקאים



"הדבר האחראי ביותר לעשותו הוא לתת לקיצוצי המסים על עשירי ארה"ב לפוג" - כך אמר שר האוצר האמריקאי, טימותי גייתנר, בראיון לרשת abc שישודר מאוחר יותר היום, על רקע מחלוקת בארה"ב בנוגע למיסוי על העשירים.




בסוף 2010 יפוגו קיצוצי המסים עליהם הורה ממשל בוש, שלטענת הממשל הדמוקרטי היטיבו בעיקר עם עשירי ארה"ב. המפלגה הדמוקרטית חלוקה בנושא, אולם הנשיא ברק אובמה אמר כי הוא אינו תומך בחידושם של קיצוצי המסים על האנשים העשירים במדינה.



"הדבר האחראי הוא לתת לקיצוצי המסים שמשפיעים רק על 2%-3% מהאמריקאים העשירים ביותר לפוג", אמר גייתנר, שהוסיף כי בכך "תוכל ארה"ב להראות כי היא מדינה שמוכנה לבצע התקדמות אמיתית בצמצום גירעונותיה בטווח הארוך". בראיון לתוכנית "פגוש את העיתונות" ברשת nbc, אמר גייתנר כי הוא תומך בהעלאת המס על רווחי הון של עשירי ארה"ב ל-20%, לעומת 15% כיום.



גייתנר הוסיף כי העלאת המסים על העשירים לא תפגע בצמיחה הכלכלית של ארה"ב, והוסיף כי הקונגרס יקבל החלטה בעניין לפני בחירות אמצע הקדנציה שייערכו בנובמבר 2010, למרות חששותיהם של חלק מהדמוקרטים מפני העלאת מסים על העשירים בסמיכות קרובה כל כך לבחירות לקונגרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully