וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמחצית מבניין המשרדים האקולוגי של האחים עזורי ברחוב המסגר שווק ב-85 שקל למ"ר

שלומית צור

25.7.2010 / 21:03

לדברי היזמים, הפרויקט ייבנה בטכנולוגיה ירוקה ויחסוך בצריכת האנרגיות השונות



חברת האחים עזורי בשליטת רונן ואלון עזורי, הודיעה אתמול כי סיימה לשווק את שלב א' של מגדל המשרדים האקולוגי ברחוב המסגר 34 בתל-אביב. במסיבת עיתונאים שערכה החברה, הוצג הפרויקט, שבשבוע האחרון קיבל את אישור הועדה המחוזית לתיכנון ובנייה ל-30 אלף מ"ר ב-20 קומות. הפרויקט יכלול גם חניון תת קרקעי בן ששה מפלסים.



כעת החלה החברה בשיווק שלב ב' של הפרויקט הכולל 13 אלף מ"ר בקומות 8-20. שכר הדירה החודשי בפרויקט נע סביב 85 שקל למ"ר ברמת מעטפת. לדברי היזמים המחיר משקף את מחירי השוק של בנייני משרדים חדשים באזור, והם מצפים לעליית מחירים עתידית בשוק המשרדים בתל אביב שתבוא לידי ביטוי גם בדמי שכירות במגדל. שלב א' של הפרויקט צפוי להתאכלס בחודש ינואר 2011. הכניסה למגדל תהייה מרחוב המסגר וחזית הבניין תפנה לנתיבי איילון.




לדברי רונן עזורי, מנכ"ל משותף בחברה, מדובר בבניין המשרדים הראשון בתל אביב שיקבל את תו התקן ליד (leed) – תקן אמריקאי מחמיר לבנייה ירוקה ואת התקן הישראלי לבנייה ירוקה. לדברי היזמים הפרויקט ייבנה בטכנולוגיה ירוקה שתכלול חיסכון של 16 אלף ליטר מים ביום, יצור חשמל פרטי המופק מהשמש, מתקני הפרדת פסולת שימוש בתאורה טבעית שתאיר 85% משטחי המגדל, גן בוטני בשטח 300 מ"ר בקומה החמישית ובקומה ה-20 של המגדל וחניון אופניים. בין הקומות צפויות להיבנות גם מרפסות מגוננות. לדברי עזורי, החיסכון בצריכת האנרגיות השונות בפרויקט צפוי לחסוך לשוכרים במגדל 15% מהעלויות השוטפות שיבואו לידי ביטוי בתשלום דמי ניהול מופחתים.



חברת אחים עזורי הוקמה על ידי מנשה עזורי ז"ל ומנוהלת על ידי שני בניו רונן ואלון עזורי. בין הפרויקטים שביצעה החברה העוסקת בנדל"ן מניב של מסחר ומשרדים, בניין המשרדים בית איילון בתל-אביב, בניין המשרדים בית השחר בפתח תקווה, בניין משרדים והייטק בית היצירה בקרית אריה בפתח תקווה ובניין משרדים וסניף בנק דיסקונט ברחוב יהודה הלוי בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully