וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורמת מציעה את ירום אריאב ויקי ירושלמי כדירקטורים חיצוניים

יורם גביזון

25.7.2010 / 22:54

שמותיהם של השניים הועברו לידיעת גזית אינק שבשליטת חיים כצמן ודורי סגל שמחזיקה ב-15.6% ממניות אורמת



חברת שבשליטת יהודה ודיתה ברוניצקי תפרסם בימים הקרובים מועד חדש לכינוס אסיפה כללית שבמהלכה יתבקשו לאשר את מועמדותם של ירום אריאב, לשעבר מנכ"ל משרד האוצר, ואת מועמדותו של יקי ירושלמי, לשעבר יו"ר חברת , כדירקטורים חיצוניים (דח"צים).



שמותיהם של השניים הועברו בסוף השבוע לידיעת שבשליטת חיים כצמן ודורי סגל שמחזיקה ב-15.6% ממניותיה של אורמת ולידיעת משקיעים מוסדיים. אריאב וירושלמי יחליפו את צבי טרופ ועזרי גונן, הדח"צים הקודמים, שהסירו בשבוע שעבר את מועמדותם לכהונה שנייה בעקבות התנגדות חברת גזית אינק.







גזית הציעה במכתב לאורמת ולבעלי מניותיה את מועמדותם של יובל ינאי, סמנכ"ל הכספים של חברת , ושל גד ארבל, לשעבר הממונה על שוק ההון במשרד האוצר, והסבירה כי ינאי וארבל ישרתו טוב יותר את צרכיה של אורמת.



הניסיון למנות דח"צים חלופיים נתפש בשוק ההון כניסיון של גזית אינק להגביר את השפעתה על ניהולה של אורמת על רקע הביקורת החריפה שהטיחה גזית אינק באורמת ובבעלי השליטה בה על הירידה במחיר המניה, ניהול פיננסי לא מקצועי ומדיניות שמרנית של פיתוח עסקי. גזית אינק, שהחלה להשקיע באורמת ביוני 2007, מחזיקה ב-15.6% ממניותיה של אורמת ומופסדת כ-350 מיליון שקל על ההשקעה הראשונית של 1.1 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully