וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה: קנו פנטהאוז - קבלו דירה בהנחה

שלומית צור

26.7.2010 / 7:45

לב לבייב לומד מרמי לוי ויוצא במבצע 1+1: כל הרוכשים פנטהאוז באחד משני הפרויקטים של אפריקה ישראל ברמת גן, יקבל דירה נוספת בת שני חדרים בת"א תמורת 100 אלף שקל

חברת אפריקה ישראל מגורים, שבשליטת לב לבייב, מצאה דרך יצירתית לשווק את הפנטהאוזים האחרונים שנותרו לחברה בשני פרויקטים שהקימה יחד עם חברת ב.ס.ט ברמת גן. בימים האחרונים שלחה החברה מכתבים אישיים ללקוחות פוטנציאליים ברמת גן, גבעתיים ותל אביב, והציעה להם לרכוש פנטהאוז באחד משני הפרויקטים ברמת גן - ולקבל דירה נוספת בת שני חדרים בפרויקט של החברה בשכונת פלורנטין בתל אביב, המתאימה להשקעה, תמורת 100 אלף שקל.

במכתב, שהגיע לידי TheMarker ושעליו חתום עופר צוקר, מנהל המכירות הארצי של החברה, מצוין כי אפריקה ישראל מגורים מציעה לרכוש פנטהאוז בפרויקט סביון טאואר בשדרות התמרים ברמת גן בקומה 32 בשטח של 143 מ"ר עם מרפסת בשטח 30 מ"ר ומרפסת גג של 131 מ"ר. בפרויקט נותרו שני פנטהאוזים למכירה, ועל פי הערכות מחירו של פנטהאוז נע סביב 5 מיליון שקל.

בנוסף, מציעה החברה לרכוש פנטהאוז בפרויקט סביון פלטיניום בפינת הרחובות נתן ואשל במרכז רמת גן, הממוקם בקומה 21 בשטח של 169 מ"ר עם מרפסת בגודל 85 מ"ר. בפרויקט זה נותרו שלושה פנטהאוזים למכירה, ועל פי הערכות מחירו של הפנטהאוז נע סביב 7.5 מיליון שקל.

במכתב מציינת החברה כי מי שירכוש את אחד מהפנטהאוזים, יקבל דירת שני חדרים בפרויקט סביוני TLV של אפריקה ישראל, הממוקם ברחוב לוינסקי בין השכונות נווה צדק ופלורנטין בתל אביב, תמורת 100 אלף שקל. מחירה של דירה כזו נע בין 1.2 ל-1.3 מיליון שקל. בפרויקט 12 קומות ו-130 דירות, רובן בנות שניים-שלושה חדרים.

גם גינדי מורידה מחירים

את שני הפרויקטים המדוברים של אפריקה ישראל ברמת גן החלה החברה לשווק ב-2006. מדובר בארבע שנים לוהטות במיוחד בשוק הנדל"ן. למרות זאת, עדיין לא שווקו כל הפנטהאוזים בשני הפרויקטים. חלק מהיזמים מעכבים במכוון את מכירת הפנטהאוזים לקראת סיום השיווק, כדי למקסם את המחיר שניתן לקבל עליהם - אם בשל עליית מחירים ואם בשל העובדה שהפרויקט עומד על תילו - אך אין חולק על כך שארבע שנים הן בכל קנה מידה לא מעט זמן.

חברות נוספות יצאו במבצעים למכירת פנטהאוזים, אך באופן שונה. כך למשל, במארס האחרון יצאה גינדי אחזקות במבצעי הנחה של עד 2 מיליון שקל על הפנטהאוזים שהחברה משווקת בשבעה מגדלים בתל אביב וברמת גן. המשמעות של ההנחה היא הורדה של מחירי הפנטהאוזים ב-12%-27%.

מדובר במבצע שיווק אגרסיבי, שכולל את הפרויקטים של החברה בשרונה בתל אביב, גינדי הייטס בתל בנימין ברמת גן, גינדי ויז'ן בעמק הברכה בתל אביב וגינדי רזרב בתל ברוך שבתל אביב. בסך הכל מדובר ב-20 דירות במגדלי היוקרה שבונה החברה בתל אביב וברמת גן, למעט מגדל G - שנחשב לספינת הדגל של החברה.

"אפריקה ישראל היא חברה שיכולה להרשות לעצמה לצאת במבצע כזה, אך יש לזכור כי בשורה תחתונה המחיר של שתי הדירות מתאזן", אומר ארז דינר מנהל פרויקטים שיווק ומכירות בחברת אלדר שיווק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully