וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליש מהציבור: שידורי המונדיאל שיפרו את דעתנו על ערוץ 1

מאת אופיר בר-זהר

26.7.2010 / 6:54

מסקר גיאוקרטוגרפיה, שנעשה בעבור הערוץ, עולה כי כ-45% מצופי המונדיאל ראו משחקים בפורמט HD. יותר מ-50% ממשתתפי הסקר אמרו כי הערוץ השתנה לטובה ולתחושתם נושבת בו רוח חדשה



>> בערוץ 1 מעריכים כי 15%-20% מהצופים במשחקי המונדיאל צפו במשדרים בערוץ ה-hd באפיק 511. שיעורי הצפייה בערוץ ה-hd לא נמדדו ולא נכללו בנתוני הצפייה הכלליים. בערוץ מבססים את ההשערה על סקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה, שממנו עלה כי כ-20% מצופי משחק חצי הגמר בין ספרד לגרמניה צפו בו בערוץ ה-hd.

הסקר של גיאוקרטוגרפיה, שהוזמן על ידי ערוץ 1, מגלה עוד כי המונדיאל תרם לשיפור מעמדו של הערוץ בציבור. 72% מהנסקרים אמרו כי הערוץ העביר את שידורי המונדיאל ברמה מקצועית גבוהה מאוד, ויותר מ-50% מהנסקרים אמרו כי בעקבות המונדיאל הם מרגישים שהערוץ השתנה לטובה ושנושבת בו רוח חדשה. כ-35% מהנשאלים טענו כי בעקבות שידורי המונדיאל התחזקה תמיכתם בערוץ, הממומן מכספי הציבור הציבור.



מהסקר עולה כי 8% מהצופים במשחקי המונדיאל צפו בהם בברים, בתי קפה, מקומות ציבוריים ובעבודה וצפייתם לא נמדדה על ידי הוועדה למדרוג. 43% מצופי המונדיאל צפו לפחות בחלק מהמשחקים בפורמט hd, ורובם (75%) סבורים כי הצפייה ב-hd הוסיפה רבות לחווית הצפייה. נתון מעניין נוסף הוא כי כ-35% מהצופים במשחקים ביקרו וגלשו בתקופת המונדיאל באתר האינטרנט של רשות השידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully