וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר מייקרת את הגלישה בעד 50%

רותי לוי ואמיתי זיו

26.7.2010 / 8:00

החבילה הבסיסית שמציעה החברה הוקטנה מ-30 מגה-בייט ל-5 מגה-בייט, ומחירה הועלה מ-26 ל-38 שקל בחודש. המחירים החדשים הם חלק ממהלך שמכונה "חבילות גלישה מועשרות"

חברת פרטנר מייקרת את חבילות הגלישה הסלולרית שלה. טבלת מחירים שהעלתה החברה לאתר שלה בימים האחרונים מצביעה על העלאות מחירים בטווח של 11%-20% בחבילות השונות. העלאת המחירים בחבילות הגלישה היא חלק ממהלך של פרטנר שמכונה "חבילות גלישה מועשרות" - שמשמעותו רכישת שירותי תוכן שונים בנוסף לחבילת הגלישה.

גם לקוחות שאינם צורכים חבילות גלישה גדולות ייפגעו מהתמחור החדש. החבילה הבסיסית ביותר, שבה מחויב כל לקוח הרוכש מכשיר דור 3, כללה בפרטנר עד כה 30 מגה-בייט לגלישה באינטרנט מחוץ לפורטל אורנג', בתעריף של 26 שקל. מעתה החבילה קטנה יותר - 5 מגה-בייט בלבד - ומחירה טיפס ל-38 שקל בחודש.

חבילת גלישה של 150 מגה-בייט (מחוץ לפורטל אורנג'), ששווקה עד כה ב-46 שקל לחודש, תשווק ב-58 שקל לחודש. מדובר בהתייקרות של 12 שקל, או 25%. פרטנר הוסיפה לחבילה שירותי GPS ופאנטון (מוסיקה בזמן ההמתנה למענה) שאינם ניתנים לבחירה או להסרה על ידי הלקוח כבעבר.

חבילת גלישה של 5 ג'יגה-בייט בפרטנר עלתה עד כה 88 שקל, ומעתה היא תעלה ללקוח 98 שקל - התייקרות של 10 שקלים או 12%. גם במקרה הזה הלקוח ייהנה בחבילה החדשה משירות GPS ופאנטון ללא אפשרות בחירה או הסרה. השירותים מוגדרים כ"הטבה ייחודית" הניתנת ללא תשלום נוסף. כמו כן, הגדילה החברה את נפח הגלישה בתוך פורטל פרטנר מנפח של 3 ג'יגה ל-5 ג'יגה לכל מגוון החבילות.

כחלק מהמהלך מתחילה פרטנר להציע גם חבילת גלישה ללא הגבלה במחיר של 148 שקל לחודש. בנוסף, פרטנר יוצאת לראשונה עם מנגנון הגנה ללקוחות החורגים מנפח חבילת הגלישה. נפח גלישה באינטרנט מעבר לכלול בחבילה יחויב בתשלום נוסף בסך 1.5 שקל לכל מגה-בייט עד למגבלת חיוב של 299 שקל לחודש. בעבר נחשפה פרטנר לביקורת על כך שלקוחות שחרגו מחבילות הגלישה שלהם חויבו בסכומים של אלפי שקלים.

התמחור החדש של חבילות הגלישה נוגע למצטרפים חדשים לפרטנר או למי שירצה לשנות את חבילת הגלישה שלו, ולא ללקוחות שהתחייבו בעבר לחבילת גלישה.

מחברת פרטנר נמסר בתגובה: "תוכניות אלה מהוות תמחור חדש ומאפשרות ללקוח נוחות ושקט נפשי ב-DATA הסלולרי של אורנג'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully