וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר פישמן נדל"ן זינקה ב-18.3% בעקבות המגעים למיזוג עם אלעד

מיכאל רוכוורגר

26.7.2010 / 8:21



>> מניית קרן תמיר פישמן נדל"ן מזרח אירופה זינקה אתמול ב-18.3% לאחר שנחשף כי ראשי הקרן מצויים במגעים עם ראשי דלק נדל"ן, שבשליטת יצחק תשובה, להתקשרות בעסקת החלפת מניות. במסגרת העסקה יוקצו לדלק נדל"ן 75%-80% ממניות תמיר פישמן נדל"ן (ששמה ישונה לאלעד ישראל מגורים), ויתר האחזקה תוקצה לבעלי המניות הנוכחיים של הקרן, בהם אקסלנס (אף היא בשליטת תשובה), לאומי פרטנרס והראל.

למעשה מדובר בעסקת מיזוג במהופך (reverse merger), שבה רוכשת הקרן של תמיר פישמן הציבורית 100% מאלעד ישראל מגורים, ומקצה לדלק נדל"ן 20%-25% ממניות אלעד מגורים. מניית דלק נדל"ן עלתה אתמול ב-8.5%.



השווי שלפיו תתבצע הקצאת המניות ייקבע באמצעות הערכות שווי כלכליות לאלעד ישראל מגורים ולקרן נדל"ן של תמיר פישמן שיתבצעו בקרוב. שוויה של אלעד ישראל מגורים נאמד ב-400 מיליון שקל.



אלדד תמיר, דירקטור ומבעלי השליטה בקרן, ציין אתמול בשיחת ועידה עם המשקיעים כי העסקה אמורה לפזר את הסיכון עבור משקיעי הקרן, שכן פעילות אלעד ישראל מתרכזת בבנייה למגורים בישראל, ענף המצוי כיום באחת התקופות הלוהטות זה תקופה ארוכה. הקרן הוקמה ביולי 2007 על ידי בית ההשקעות תמיר פישמן שבשליטת אלדד תמיר ודני פישמן (המשמש כיו"ר הקרן), וגייסה בישראל באוגוסט 2007 כ-240 מיליון שקל. מאז הקמתה רשמה הקרן הפסד נקי של יותר מ-50 מיליון שקל בעקבות ירידת שווי הנכסים והתכווצות ההון העצמי - מה שלא מנע מחברת הניהול למשוך דמי ניהול בסך כ-1.8 מיליון שקל עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully