וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC מבטיחה: ממשק ה-Sense ימשיך להיות זמין בווינדוז פון 7

יאיר מור, Gadgety

26.7.2010 / 11:11

מיקרוסופט הודיעה כי מערכת ההפעלה החדשה תהיה פחות פתוחה בכדי ליצור חוויית משתמש אחידה



מערכת ההפעלה הסלולרית ווינדוז פון 7, כפי שהודו בסוף השבוע אנשי צוות הפיתוח שלה בישראל, פתוחה פחות מחלונות מובייל. מיקרוסופט הודיעה בעבר שכדי ליצור חוויית משתמש אחידה לכל היצע המכשירים של מערכת ההפעלה העתידית היא נוטלת לידיה את השליטה במרבית חלקי המערכת, ומשאירה פחות חופש פעולה ליצרניות וספקיות בהתאמת ממשקים ויישומים.



עם זאת, בראיון לפורבס שפורסם ביום חמישי, אמר דרו באמפורד, ראש צוות עיצוב חוויית המשתמש ב-htc, כי החברה אינה מתכוונת לוותר על הממשק שאחראי במידה רבה על הפיכתה מעוד יצרן טלפונים אסייתי לספקית הסמארטפונים הנחשבת בעולם אחרי אפל. "מיקרוסופט לקחה לעצמה יותר שליטה על חוויית הליבה ב-wp7, אך אנחנו עדיין יכולים 'לשחק' קצת", אמר באמפורד. הוא הוסיף כי למרות שבמערכת ההפעלה החדשה לא יוכל הממשק האהוב להחליף לחלוטין את ממשק ברירת-המחדל, הוא ייכלל במערכת כאפשרות חלופית.



עוד אמר באמפורד כי גם באנדרואיד 3 (gingerbread), שאם להתבסס על שמועות יכלול ממשק אחד בלתי ניתן להחלפה, ימשיך ממשק ה-sense לחיות. "גוגל עשויה להתרכז יותר בשיפור ממשק המשתמש הגנרי של אנדרואיד, אך איני חושב שהם ימנעו התאמות מצד יצרניות המכשירים", הוסיף באמפורד.



באמפורד התייחס גם לשיפורים העתידיים ב-sense. הממשק הנוכחי, לדבריו, מרוכז באנשים ובהצגת פעילויותיהם של החבר'ה. בעתיד, הוא מבטיח, יינתן דגש ליכולות גילוי ושיתוף של מדיה, כמו מוסיקה, וידיאו, יישומים וספרים. כן רוצה החברה לשלב במכשיריה יכולות סנכרון מתקדמות עם שירותי ענן, כך שניתן יהיה לגשת למידע האישי מכל מקום ולהשתמש בו במגוון דרכים, בהתאם לחזון "שלושת המסכים והענן" של הענקית.



לאחרונה ערכה החברה מחקר במסגרתו ביקשה מקבוצת משתמשי סמארטפונים לעבור למערכת הפעלה חכמה אחרת למשך שבועיים, ולאחר מכן נשאלו המשתתפים אילו יכולות לא נמצאו באף אחת מן המערכות. היצרנית הטאייוואנית מקווה לפתח תכונות חדשות בהתאם לתוצאות המחקר, שיוטמעו במכשירים חדשים תוך "שישה עד תשעה חודשים".



לפוסט המקורי בבלוג גאדג’טי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully