וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי הקישוריות: פרטנר עדיין נלחמת

צבי זרחיה

27.7.2010 / 7:40

יומיים לפני ההחלטה על הפחתת דמי הקישוריות, נפגשו ראשי פרטנר עם ח"כ שמאלוב ברקוביץ' וח"כ כרמל שאמה. בפגישה ביקרו את יוזמתו של שר התקשורת משה כחלון

ח"כ יוליה שמאלוב-ברקוביץ' (קדימה), שיזמה את הדיון שייערך היום בוועדת הכלכלה על הרפורמות בסלולר ועל הפחתת דמי הקישוריות - וח"כ כרמל שאמה (ליכוד) נפגשו שלשום עם מנכ"ל פרטנר דוד אבנר והבעלים, אילן בן-דב לדיון בנושאים אלה. במהלך הפגישה ביקרו אבנר ובן-דב את יוזמותיו של שר התקשורת משה כחלון.

מקורות בכנסת מתחו ביקורת על הפגישה בסמיכות לדיון. לטענתם, חלק מעמדותיה של שמאלוב-ברקוביץ' דומות לאלה של פרטנר. לפני כחודש וחצי נפגשה שמאלוב-ברקוביץ' עם בן-דב.

אתמול פירסמה שמאלוב-ברקוביץ הצעת חוק לביטול קנסות היציאה מחברות הסלולר, שאותה הגישה עם ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד). קנסות אלה מוטלים על לקוחות שמבקשים להתנתק מהחברה לפני תום תקופת ההתחייבות שלהם. פרטנר הודיעה אתמול על תמיכתה בביטול קנסות אלה. עם זאת, החברה הביעה באחרונה ביקורת על הפחתת דמי הקישוריות ועל מהלכים נוספים הקשורים בפתיחת ענף הסלולר לתחרות.

בתגובה אמרה שמאלוב-ברקוביץ': "במסגרת תפקידי כמנכ"לית ערוץ 9 ומנכ"לית היומון 'ווסטי' הייתי מעורה מאוד בקהילת העסקים בישראל. איני רואה כל סיבה לנתק את קשרי הידידות שלי עם אנשים אלה רק בשל העובדה שנבחרתי לכנסת. נהפוך הוא. השיחות הללו מפרות, מלמדות אותי רבות ותורמות לשני הצדדים".

שאמה אמר בתגובה כי הוא ציין בפני ראשי פרטנר שמאבקם מול הצרכן הישראלי לא יצלח.

לחץ מאסיבי על הח"כים

היום תקיים ועדת הכלכלה את הדיון ברפורמות בשוק הסלולר ובהפחתת דמי הקישוריות. הבקשות לקיום הדיון הוגשו על ידי הח"כים שמאלוב-ברקוביץ', מנחם מוזס (יהדות התורה) וחמד עמאר (ישראל ביתנו). חברות הסלולר גייסו חברי כנסת שיגיעו לדיון למרות הפגרה, כדי להציג לנציגי משרד התקשורת שאלות על הרפורמה.

כחלק ממאמצי השכנוע של פרטנר נפגשו באחרונה ראשיה עם אקוניס המשמש יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת. אקוניס נפגש בנפרד הן עם בן דב והן עם אבנר. אקוניס הודיע אתמול כי "למרות הלחצים שהופעלו עלי על ידי חברות הסלולר הודעתי שאני תומך בהפחתת דמי הקישוריות". בן-דב נפגש לפני כחודשיים גם עם שאמה, המיועד להחליף בנובמבר את אקוניס בתפקיד יו"ר ועדת הכלכלה.

בישיבה היום ישתתף שר התקשורת, כחלון, שיאמר לחברי הכנסת שאין באפשרותו להתייחס להפחתת דמי הקישוריות, מאחר שתהליך השימוע לחברות בסוגיה בעיצומו.

פורום חברות הסלולר, המשותף לסלקום, פרטנר ופלאפון, שוכר דרך קבע את משרד הלובינג פוליסי.

מחברת פרטנר נמסר: "פרטנר, במהלך כל השנים, מארחת דרך קבע ביקורים שונים במרכז המבקרים שלה ובהם שרים, חברי כנסת, מנכ"לים בכירים ונציגי חברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully