וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאות'ווסט שוב בבעיית משקל: נוסעת הורדה מטיסה כדי לפנות מקום לנערה בעלת משקל יתר

סוכנויות הידיעות

27.7.2010 / 9:30

המקרה אירע 5 חודשים לאחר שהבמאי קווין סמית' הורד מטיסה של החברה מכיוון שלטענתם תפס יותר ממושב אחד



סאות'ווסט איירליינס, חברת התעופה האמריקאית אשר מוקדם יותר השנה הורידה את הבאי קוין סמית' מטיסה בטענה שהוא שמן מידי - עשתה זאת שוב, רק הפעם - הפוך. חמישה חודשים לאחר התקרית עם הבמאי, סאות'ווסט הורידה מטיסה נוסעת רזה כדי לפנות מקום לנערה בעלת משקל יתר.



סאות'ווסט אישרה כי נציג החברה ביקש מאישה שגובהה 1.62 מטר ומשקלה כחמישים קילוגרם לרדת מהמטוס. האישה המתינה ברשימת הסטנד ביי ושילמה לכרטיס הטיסה כאשר נודע לה כי תוכל לקבל את המושב האחרון הפנוי במטוס.




לאחר שהתיישבה במושב שלה במטוס נתבקשה לצאת ממנו באופן מיידי כדי לפנות מקום לנערה שהזדקקה לשני מושבים. "לא היה נראה לי נכון שאני אפנה את המקום שלי למישהי ששילמה עבור מושב אחר בלבד", אמרה האישה לעיתונות בארה"ב.



האישה הוסיפה ואמרה כי צוות המטוס גער בה כאשר ניסתה למחות על הבקשה לרדת מהמטוס. דוברת של חברת סאות'ווסט אמר כי בכוונת החברה להתנצל בפני האישה על המקרה. "אנחנו יודעים שזו היתה תקרית מביכה והיינו צריכים להתמודד יותר טוב עם המצב".



בפברואר השנה הורידה סאות'ווסט את הבמאי והשחק קווין סמית ("מוכרים בלבד") מטיסה בגלל "משקל עודף". לדברי סמית, שהיה אמור לטוס מאוקלנד לברבנק שבקליפורניה, הטייס של החברה ביקש ממנו לרדת מהמטוס משום שהוא תופס יותר ממושב אחד. בתגובה כתב סמית בחשבון הטוויטר שלו: "אני אמנם שמן, אבל לא עד כדי כך. אם אתם נראים כמוני, ייתכן שגם אתכם לא יסכימו להטיס בסאותווסט איירליינס". הוא גם צירף תצלום שלו.



על פי סוכנות אי-פי, אנשי חברת התעופה שלחו לו התנצלות לחשבון הטוויטר. עם זאת, לדבריהם, מדיניות החברה קובעת שהנוסעים צריכים לשבת במושב אחד או לדאוג לסידורים אחרים. הבמאי, שגילם בכמה מסרטיו את דמותו של "בוב השקט", שילם על שני מושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully