וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר "טיימס" הלונדוני איבד 90% מקוראיו לאחר שדרש תשלום מהגולשים

סוכנויות הידיעות

27.7.2010 / 11:41

רק 15 אלף גולשים הסכימו להירשם ולשלם תמורת גישה לאתרי העיתון



"טיימס" הלונדוני איבד 90% מהגולשים במהדורת האינטרנט שלו ביוני לעומת פברואר, לאחר שסגר את האתר לגלישה בתשלום בלבד, כך חישב ומצא העיתון "גרדיאן". גולשים לא רשומים באתר thetimes.co.uk מופנים לעמוד הרישום של "טיימס" שבו עליהם להירשם לשירות בתשלום. נתונים של חברת המחקר אקפיריאן היטווייז מראים כי רק 25% מהמשתמשים הללו נרשמים ונכנסים לאתר טיימס".



לפי הנתונים שבידי "גרדיאן", נתח שוק הגולשים באתרי העיתונים בבריטניה של "טיימס" נפל ל-4.2% מ-15% לפני הקמת חומות התשלום ב-15 ביוני.




בהתבסס על הנתונים שפירסמה abc, לשכת נתוני התפוצה לעיתונים בבריטניה, שהראה כי בפברואר נכנסו לאתר טיימס 1.2 מיליון משתמשים שונים מדי יום, הרי שמספר הגולשים הנוכחי הוא 332,800 ביום.



דן סבנה, לשעבר עורך המדיה של טיימס, טוען כי 150 אלף משתמשים נרשמו לגישה לאתר טיימס ולאתר "סאנדיי טיימס" בעת שהגישה היתה ללא תשלום אך ברישום, ומתוכם 15 אלף הסכימו לשלם כסף תמורת הגישה.



כיום יש כ-150 אלף מנויים על העיתון "טיימס", שמקבלים גישה חינם לגלישה באתר. אם 15 אלף משתמשים נוספים יסכימו לשלם 2 ליש"ט לשבוע, ההכנסות יהיו 1.4 מיליון ליש"ט בשנה. "טיימס" ו"סאנדיי טיימס" מפסידים 240 אלף ליש"ט ליום. בשנה האחרונה ירדה תפוצתם ב-14% ל-504,642 עותקים ביום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully