וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאואר תייצר עבור סייפרס חיישן תעשייתי בעסקה המוערכת במיליוני דולרים

ניר צליק

27.7.2010 / 12:17

על פי הערכות, החברות מפתחות חיישנים נוספים שעשויים להכניס לטאואר עשרות מיליוני דולרים מהשנה הבאה



ו-cypress החלו בייצור הסנסור התעשייתי החדש של cypress. הסנסור, המיועד לשוק מכונות ההדמייה, הינו בעל רזולוציה של 25 מגה-פיקסל. הסנסור החדש, vita 25k, מסדרת vita מאפשר את קצב התמונות הגבוה ביותר כיום בתעשייה, ומכיל ארכיטקטורה ייחודית של pipeline ושל צמצם אלקטרוני מלא.



רוי שוודה, מחברת המחקר rnr associates, צופה כי מכירות חיישני התמונה עבור השוק התעשייתי יסתכמו בכ-840 מיליון דולר בשנת 2014. שווי העסקה מסתכם בכמה מיליוני דולרים, על פי הערכות בשוק, כאשר שתי החברות מפתחות יחדיו מוצרים נוספים, שעשויים להכניס לטאואר עשרות מיליוני דולרים החל מהשנה הבאה.







"מוצר זה מצטרף לשורה של פרויקטים מוצלחים בהם שיתפנו פעולה עם טאואר-ג'אז תוך שימוש בטכנולוגיית ה-cis המתקדמת שלהם", אמר ג'ורג' הילטרופ, מנהל יחידת ה-cis ב-cypress. "מומחיות התכנון שלנו והפטנט הייחודי של חיישני תמונה מותאמים אישית יחד עם הביצועים הגבוהים של יכולות תהליך ה-cis של טאואר-ג'אז מאפשרים לנו להמשיך ולהביא לשוק שבבי cis מהירים יותר ובעלי רגישות גבוהה יותר".



"טאואר-ג'אז ו-cypress משתפות פעולה בפרויקטי cis כבר מעל ל-10 שנים, ומאפשרות מגוון רחב של מוצרי דימות תעשייתיים, מצלמות מתקדמות, ברקודים ומוצרי דימות רפואיים ודנטאליים" אמר ד"ר אבי שטרום, סמנכ"ל ומנהל קו המוצרים הייחודיים של טאואר-ג'אז. "שיתוף-הפעולה בין הצוותים שלנו הולך ומתחזק תוך שאנו ממשיכים להיערך לפרויקטים חדשניים המותאמים לשינויים ולמוצרים עם יתרון ברור בשוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully