וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הביקוש הגובר: מלאי האייפון בארץ אוזל לאחר שאפל הסבה קווי ייצור לטובת הדגם החדש

אמיתי זיו

27.7.2010 / 14:53

חברות הסלולר בישראל לוחצות על אפל להקדים את השיווק של אייפון 4 לאוגוסט



מכשיר האייפון מדגם gs 3 אוזל במהירות מהמדפים. כל שלוש חברות הסלולר סובלות בימים אלה במחסור מלאי של המכשיר, וזאת דווקא בתקופת הקיץ, בה רכישות המכשירים הן בשיאן. לקוחות שמגיעים למרכזי השירות ועמדות המכירה על מנת לרכוש את המכשיר מבית אפל מגלים לרוב לאכזבתם כי המכשיר אינו בנמצא וחברות הסלולר משנעות מכשירים ברחבי הארץ בהתאם לביקוש.



הסיבה למחסור במכשירים היא שאפל העולמית נמצאת במרוץ לייצור מכשיר האייפון 4 - הדגם החדש של המכשיר שהושק באפריל. מסיבה זו החברה מסבה קווי ייצור שלמים לייצור בלעדי של האייפון החדש ונוצר מחסור באייפון gs 3. ברבעון השני של 2010 מכרה אפל כ-8.4 מיליון מכשירי אייפון, כ-93 אלף מכשירים ביום.



איפה ניתן בכל זאת לרכוש מכשירים אייפון בישראל? מסלקום נמסר כי החברה עדיין מחזיקה למכירה במחיר מוזל מכשירי אייפון מחודשים: "באתר סלקום ניתן לרכוש אייפון מתצוגה במחיר מוזל". סלקום מוסרת בנוסף כי קיים עדין נותר מלאי מכשירים של כל דגמי האייפון (16 ו-32 ג'יגה) ברשת דינמיקה סלולר (בבעלות סלקום) שלה 45 סניפים.



בחברת פלאפון המצב מעט יותר טוב. החברה רכשה לאחרונה כמה אלפי יחידות של מכשירי אייפון gs 3 עם נפח זיכרון של 8 ג'יגה, וזאת כחלק ממהלך שיווקי של החברה לקיץ. בחברה מסבירים כי ניתן לרכוש את המכשיר כעת בעסקה טלפונית עם מוקד המכירות של החברה, ולקבלו באמצעות שליח. משלוח נוסף של אלפי אייפונים מדגם ה-16 ג'יגה ממתין כעת לפלאפון במכס ויגיע לעמדות המכירה ברחבי הארץ, בסוף השבוע הזה או בתחילת השבוע הבא.



בפרטנר, נכון לעכשיו יש מחסור מוחלט במכשירי אייפון. מהחברה נמסר: "בשל הביקוש למכשיר האייפון - המלאי ברשותנו אזל. במהלך הימים הקרובים נחדש את מלאי מכשיר ה-8g, ובחודשים הקרובים את מלאי מכשירי האייפון 16g ו-32g".



נראה כי גם אם יתחדש המלאי בישראל, בעוד מספר חודשים כבר לא ניתן יהיה להשיג בכלל אייפון מהדגם הנוכחי. אפל מסרה לחברות הסלולר הישראליות "תאריך מוכנות" לשיווק האייפון 4, בספטמבר הקרוב. חברות הסלולר לוחצות על אפל להקדים את תאריך זה כבר לאוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully