וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה נוסף לתאת טכנולוגיות: תספק רכיבים ללוקהיד מרטין בהיקף של כ-15 מיליון שקל

ואדים סבידרסקי

27.7.2010 / 15:05

החברה חתמה על מזכר הבנות להשתתפות בתוכנית היצור של מטוס הקרב העתידי F-35



מקבוצת , ספקית מוצרים ושירותים לתעשיית התעופה ולשוק הביטחוני, מדווחת היום כי חתמה על הסכם עם חברת לוקהיד מרטין לאספקת רכיבים עבור מנועי חרום של מטוסי f-16. ההסכם בהיקף של כ-4.1 מיליון דולר (כ-15.5 מיליון שקל) לתקופה של שנתיים.



בנוסף, חתמה על מזכר הבנות עם חברת לוקהיד והמילטון להשתתפותה בתכנית הייצור של מטוס הקרב העתידי, ה-f-35, של ממשלת ארה"ב.



החברה חתמה על הסכם כספק אסטרטגי של מערכות לקירור רכיבים אלקטרוניים במטוס הקרב, ההסכם מותנה בבחירת ישראל להצטייד במטוסי קרב אלו. החברה מספקת לענקית התעופה, לוקהיד מרטין, שירותים ורכיבים מגוונים מזה כבר כ-27 שנים.



ד"ר שמואל פלדל, נשיא ומנכ"ל תאת אמר היום: "ההסכם הינו הוכחה נוספת לחוזקה של תאת בשוק התעופתי, ומבטא את ההערכה לה זוכה החברה באספקת פתרונות כוללים לניהול חום ובאספקת רכיבים נוספים לשוק התעופה. אנו גאים ביחסים הטובים שיצרנו עם לוקהיד מרטין, אנו מחויבים לתמיכה טכנית במטוסי ה-f-16 שלה, ופנינו להרחבת שיתוף הפעולה איתה גם בעתיד".



עוד הוסיף פלדל כי "מזכר ההבנות שנחתם בקשר עם יצורו של מטוס הקרב העתידי, ה-f-35, מהווה אבן דרך נוספת באסטרטגיה של החברה להשתלב בפלטפורמות העתידיות של עולם התעופה, ובכך להבטיח יציבות ארוכת טווח מחד ויצירת חדשנות טכנולוגית מאידך. מתחילת השנה, חתמה החברה על מספר הסכמים אסטרטגיים בסך כולל של יותר מ-30 מיליון דולר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully