וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: אתר למעקב עצמי אחר ויזות ללקוחות פרטיים

זוהר בלומנקרנץ

27.7.2010 / 15:44

חברת כספי תעופה המפעילה את האתר זכתה גם במכרז שגרירות הודו להנפקת ויזות למדינה



לראשונה בישראל, חברת כספי תעופה, העלתה אתר ייחודי למעקב עצמי אחר ויזות ללקוחות פרטיים. לקוחות אשר עשו ויזות דרך החברה או באמצעות סוכני הנסיעות, יוכלו לעקוב אחר הסטטוס של הוויזות שלהם בכל רגע נתון.



לפני כחודשיים החברה זכתה במכרז של שגרירות הודו להנפקת ויזות למדינה. במכרז השתתפו בנוסף לכספי עוד 12 חברות. כל מי שירצה לטוס להודו יצטרך לגשת לרשת כספי טורס או ישירות דרך האתר ולא דרך שגרירות הודו כפי שהיה נהוג עד כה. מדי שנה נוסעים כ-70 אלף ישראלים להודו, מתוכם כ-40 אלף בטיסות אל על.



מחלקת הוויזות בחברה מטפלת בהסדרת הוויזות בנוסף להודו גם לסין ולמדינות מזרח אירופה כמו: אוזבקיסטן, אוקראינה, בלרוס, הודו, סין, קזחסטן ורוסיה כבר מעל 16 שנה ובקרוב גם לארה"ב.



בנוסף למעקב אחר הוויזות באתר יוכלו הנוסעים להגיש בקשת ויזה לאחד מהיעדים המוזכרים. באתר מפורטים התעריפים והמסמכים הנדרשים לצורך הנפקתה.



חברה כספי תעופה הינה חברה סיטונאית אשר הוקמה בשנת 1994. החברה משווקת את כל שירותי התיירות ומספקת מגוון גדול של שירותי תיירות המיועדים בעיקר לסוכני הנסיעות ומתמחה במדינות מזרח אירופה ואגן הים התיכון.



כספי תעופה הינה חברת האם של חברת כספי טורס המפעילה 7 סניפים בארץ ואתר אינטרנט. כמו כן כספי תעופה הינה חברת האם של המרכז ללימודי תיירות אשר מפעיל קורסים ללימודי מקצוע סוכן הנסיעות ומארגני קבוצות באישור משרד הקליטה והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully