וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקושי היתר לא נעצרו: אשטרום גייסה 183 מיליון שקל באמצעות הנפקת אגרות חוב

מיכאל רוכוורגר

27.7.2010 / 16:44

קמן אחזקות גייסה 42 מיליון שקל באמצעות הנפקת סדרת אג"ח ג' חדשה



חברת הנדל"ן , השלימה שלשום בערב גיוס של כ-183 מיליון שקל בהנפקת איגרות חוב. בהנפקה נרשמו ביקושי יתר בהיקף כספי של כ-650 מיליון שקל (כ-473 מיליון שקל בשלב המוסדי וכ-177 מיליון שקל בשלב הציבורי) - פי 3.7 מכמות ניירות הערך שהציעה החברה במסגרת ההנפקה.



הגיוס בוצע באמצעות הרחבה של סדרת אג"ח 7 שהינה צמודה למדד, ותעמוד לפדיון בתשלומים חצי שנתיים בין השנים 2012 עד 2021.



האג"ח מדורגות בדירוג a על ידי מעלות p&s, ובעלות התשואה אפקטיבית ברמה של כ-4.25%. את ההנפקה הוביל קונסורציום בראשות , רוסאריו קפיטל, , , מיטב חיתום וכלל חיתום.



מוטי סלע, מנכ"ל אשטרום ציין כי: "אנו רואים בהצלחת ההנפקה ובביקושי היתר שנרשמו בה הישג חשוב לחברה, וצעד של הבעת אמון משמעותית מצד שוק ההון בחברה. אשטרום נכסים תמשיך לנצל הזדמנויות לרכישת נכסים אטרקטיביים ולהגדיל את פורטפוליו הנכסים, שמניב לה תזרימי מזומנים גבוהים לטווח ארוך, במקביל להשבחת תיק הנכסים הקיים".




אשטרום נכסים פועלת בעיקר בתחום הנדל"ן המניב בישראל ובבעלותה שטחי משרדים, מסחר, תעשייה ומלונאות בכל רחבי הארץ בהיקף של כ-310,000 מ"ר.



בתוך כך, חברת , שבשליטת רוני אלרואי ובניהולו של גיורא ענבר, השלימה גיוס של כ-42 מיליון שקל באמצעות הנפקת סדרת אג"ח ג' חדשה, העומדות לפירעון בין השנים 2013-2016, בעלות מח"מ (משך חיים ממוצע) של 3.9 שנים. במהלך השלב המוסדי נרשמו ביקושים של כ-70 מיליון שקל.



התשואה האפקטיבית שנקבעה במכרז הנה כ-6.6%. בימים הקרובים צפוי להתקיים השלב הציבורי של ההנפקה, כך שבסך הכל הגיוס יעמוד על כ-50-55 מיליון שקל. את ההנפקה מוביל קונסורציום בראשות הגופים מנורה מבטחים חיתום, כלל חיתום, אקסלנס חיתום, ברק קפיטל, מיטב חיתום, לידר ורוסאריו קפיטל.



במקביל, תנסה חבת הנדל"ן מירלנד, לאחר הפסקה של כמה שנים והכשלון לגייס מימון בחו"ל, להנפיק אג"ח ב-200 מיליון שקל, שדורגו על ידי מעלות ב-bbb. בימים אלה גם אלביט הדמיה ושיכון בינוי מגייסות אג"ח במאות מיליוני שקלים. מירלנד מרכזת את הפעילות של קבוצת פישמן ברוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully