וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמריץ של דירקטוריון טמבור: העלה את שכרו של המנכ"ל ב-18% ל-115 אלף שקל לחודש

ואדים סבידרסקי

27.7.2010 / 17:06

הדירקטוריון: המטרה העיקרית של התוכנית - לעודד את המנכ"ל להקדיש ממיטב כישוריו ומרצו לחברה



מדד המחירים לצרכן אמנם עלה בשנה האחרונה ב-3% ושחק את כוח הקנייה של הציבור, אולם מתברר שיש מי שאינו חייב לשאת ברוע הגזירה. ועדת הביקורת ודירקטוריון של חברת , החליטו להעלות את שכרו החודשי של המנכ"ל, מיכאל דיין, ב-18% ל-115 אלף לחודש, צמוד למדד המחירים לצרכן, במקום 97 אלף שקל.



מיכאל דיין, המנכ"ל, מספק לטמבור, יצרנית הצבעים, שבשליטת (84%), שירותי ניהול באמצעות חברת ייעוץ בבעלותו, מיכאל דיין הנדסה, מתחילת 2008 ובגינם הוא זכאי לתשלום דמי ניהול.



דירקטוריון החברה דאג גם לעתידו של דיין וקבע מראש כי תגמול בגין שירותי המנכ"ל יעלה ב-5% נוספים מתחילת שנת 2012. פרט לתגמול בצורת דמי ניהול, מחזיק המנכ"ל בתוכנית מענק מיוחד. חברת ניהול של דיין, תהיה זכאית למענק בסך של כ-1 מיליון שקל, אם בשנים 2010-2013 תהיה ebitda המצרפית של החברה מעל ל-380 מיליון שקל.



כמו כן, קיבל דיין מענק נוסף באמצעות אופציות פאנטום במזומן למימוש במשך שנתיים, אשר שוויו, בהתבסס על מודל בלאק אנד שולס ולפי מחיר מניה של 4.65 שקלים, מוערך בכ-1 מיליון שקל.



הדירקטוריון מנמק את השיפור בתנאי העסקת מנכ"ל: "התוספת להסכם נובעת מחלוף הזמן מן המועד בו נחתם ההסכם המקורי ומהתפתחותה וצמיחתה של החברה בתקופה האמורה. מטרה העיקרית של התוכנית היא ליצור למנכ"ל תמריץ מוגבר להמשיך ולהקדיש ממיטב כישוריו ומרצו לקידום עסקי החברה".



את הרבעון הראשון של 2010, סיכמה החברה עם צמיחת הכנסותיה, אך במקביל עם צמצום ברווחיות התפעולית וברווח הנקי שהיא הציגה לבעלי המניות. הכנסות החברה צמחו ב-13% והסתכמו ב-161.8 מיליון שקל. הרווח התפעולי ירד ב-17% והסתכם ב-15.6 מיליון שקל. בשורה התחתונה הציגה החברה רווח נקי של 9.6 מיליון שקל המיוחס לבעלי מניות החברה, לעומת רווח נקי של כ-11 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.



הגידול במכירות החברה נבע בעיקר מעלייה במכירות בשוק המקומי ומעלייה במכירות היצוא לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. החברה מייחסת את הירידה ברווחיות התפעולית וברווח הנקי ברבעון (צמצום של כ-11%) להכנסות האחרות החד פעמיות שנכללו ברבעון המקביל אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully