וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הנפט ננעל בירידה של 1.9% בעקבות החששות מפני האטה בהתאוששות ארה"ב

אשר שכטר

27.7.2010 / 22:31

מוקדם יותר דיווחה קונפרנס בורד כי מדד ביטחון הצרכנים בארה"ב נפל ביולי לרמתו הנמוכה ביותר זה 5 חודשים



מחיר הנפט ננעל היום בירידה של 1.9% בבורסת הסחורות של ניו יורק, בעקבות נתוני מקרו מאכזבים שפורסמו בארה"ב והגבירו את חששות המשקיעים מפני האטה בהתאוששותה של הכלכלה הגדולה בעולם וצרכנית הנפט הגדולה ביותר.



מחיר החוזים על הנפט מסוג light crude למסירה בספטמבר ירד היום ב-1.9% ל-77.50 דולר לחבית, בעוד שמחיר הנפט מסוג ברנט, הנסחר בלונדון, ירד ב-1.6% ל-76.19 דולר לחבית.



מוקדם יותר היום דיווחה חברת המחקר קונפרנס בורד כי מדד ביטחון הצרכנים בארה"ב נפל ביולי לרמתו הנמוכה ביותר מזה חמישה חודשים בעקבות העיכוב בהתאוששות שוק העבודה. מדד ביטחון הצרכנים של קונפרנס בורד נפל ביולי ל-50.4 נקודות, לעומת 54.3 נקודות ביוני. תחזיות האנליסטים היו כי המדד יירד החודש לרמה של 51. מדד הציפיות של קונפרנס בורד בנוגע לרמת ההכנסה של האמריקאים ירד לרמתו הנמוכה מזה יותר משנה - סימן לירידה פוטנציאלית בצריכה הפרטית, האחראית ל-70% מהתמ"ג האמריקאי.



מדד s&p/קייס-שילר למחירי הערים ב-20 הערים הגדולות בארה"ב, שהתפרסם היום, רשם עלייה של 1.3% בחודש מאי לעומת אפריל, מעל תחזיות האנליסטים, אולם כלכלנים הזהירו כי העלייה אינה מעידה על התאוששות בשוק הדיור. דיוויד בליצר, יו"ר ועדת המדד בסטנדרד אנד פור'ס (s&p), אמר כי הדו"ח החיובי הוא מעט מטעה. "במבט רחב יותר על רמת מחירי הבתים בשנה האחרונה עדיין לא ניתן לראות ששוק הדיור בארה"ב נמצא בהתאוששות יציבה כלשהי", הסביר בליצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully