וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשטרום גייסה 180 מיליון שקל; ביקושי היתר הסתכמו ב-650 מיליון שקל

מיכאל רוכוורגר

28.7.2010 / 6:48



>> חברת הנדל"ן אשטרום נכסים השלימה השבוע בהצלחה הנפקה של איגרות חוב וגייסה כ-183 מיליון שקל. בהנפקה נרשמו ביקושי יתר בהיקף של כ-650 מיליון שקל - כ-473 מיליון שקל בשלב המוסדי וכ-177 מיליון שקל בשלב הציבורי - פי 3.7 מכמות ניירות הערך שהציעה החברה במסגרת ההנפקה.

האג"ח מדורגות בדירוג a על ידי מעלות s&p, והתשואה האפקטיבית ברמה של כ-4.25%. את ההנפקה הוביל קונסורטיום בראשות פועלים אי.בי.אי, רוסאריו קפיטל, לידר שוקי הון, מנורה מבטחים, מיטב חיתום וכלל חיתום.



קמן גייסה 40 מיליון שקל



בתוך כך השלימה חברת קמן אחזקות גיוס של כ-42 מיליון שקל באמצעות הנפקת סדרת אג"ח ג' חדשה, העומדות לפירעון בשנים 2013-2016, בעלות מח"מ (משך חיים ממוצע) של 3.9 שנים. במהלך השלב המוסדי נרשמו ביקושים של כ-70 מיליון שקל. התשואה האפקטיבית שנקבעה במכרז היא 6.6%. בימים הקרובים צפוי להתקיים השלב הציבורי של ההנפקה, כך שבסך הכל יגיע הגיוס ל-50-55 מיליון שקל. את ההנפקה מוביל קונסורטיום בראשות מנורה מבטחים, כלל חיתום, אקסלנס חיתום, ברק קפיטל, מיטב חיתום, לידר שוקי הון ורוסאריו קפיטל.



מירלנד שוב מגייסת



לאחר הפסקה של כמה שנים, ולאחר שלא הצליחה לגייס מימון בחו"ל, תנסה חברת הנדל"ן מירלנד, המרכזת את הפעילות של קבוצת פישמן ברוסיה, להנפיק אג"ח בעד 200 מיליון שקל, שדורגו ע"י מעלות בדירוג bbb. בימים אלה גם אלביט הדמיה ושיכון בינוי מגייסות אג"ח במאות מיליוני שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully