וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומטאץ רשמה עלייה של 10% בהכנסותיה ברבעון השני ל-4.1 מיליון דולר

ניר צליק

28.7.2010 / 11:18

הרווח התפעולי של החברה עלה ל-994 אלף דולר לעומת 684 אלף דולר ברבעון המקביל



, העוסקת באבטחת דואר אלקטרוני, סיימה את הרבעון השני עם הכנסות של 4.1 מיליון דולר, עלייה של 10% לעומת הרבעון המקביל.



על רקע השיפור בהכנסות, עלה גם הרווח התפעולי של החברה ל-994 אלף דולר לעומת 684 אלף דולר ברבעון המקביל. בשורה התחתונה, סיכמה החברה את הרבעון עם רווח נקי של 885 אלף דולר, לעומת 696 אלף דולר ברבעון המקביל.



הרווח הנקי המתואם הסתכם ב-1.3 מיליון דולר לעומת מיליון דולר ברבעון המקביל. קופת המזומנים וההשקעות של החברה הכילה 16 מיליון דולר לעומת 17.3 מיליון דולר בסוף 2009. הירידה נבעה מרכישה עצמית של מניות, בהיקף של 2.8 מיליון דולר מתוך הקצאה של 5 מיליון דולר.







אמש חתמה קומטאץ' על הסכם לרכישת חטיבת האנטי וירוס command של authentium שבסיסה בפלורידה, תמורת 4.6 מיליון דולר, כאשר סכום זה עשוי לגדול עד ל-8 מיליון דולר בהתאם לעמידה באבני דרך. קומטאץ' מצפה לסגור את הרכישה עד סוף רבעון השלישי והיא תעדכן את תחזיותיה עם סגירת העסקה במועד דו"חות הרבעון השלישי. בינתיים, החברה חזרה על תחזיותיה ל-2010 והיא צופה הכנסות של 17-18 מיליון דולר ורווח נקי מתואם של כ-5 מיליון דולר.



גדעון מנטל, יו"ר ומנכ"ל קומטאץ': "לאחר השלמת הרכישה, קו המוצרים שלנו יהפוך לפלטפורמה כוללת המעניקה יתרון אסטרטגי חשוב ומציבה את קומטאץ' לצדן של חברות מובילות לאבטחה באינטרנט. נוכל לספק במספר שווקים שונים מוצרים שונים, כך שהשלם גדול מסכום חלקיו. עסקה זו ,לצד רבעון חזק מאוד במונחי רווח, מחזקת את הביטחון שלנו ביכולתנו למינוף הרכישה לצמיחה מואצת בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully