וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון הראשון של מירס: תשווק מכשיר מוטורולה עם מערכת הפעלה אנדרואיד

אמיתי זיו

28.7.2010 / 20:31

המכשיר כולל מצלמה של 5 מגה פיקסל ויכולות גלישה ב-WiFi; המכשיר יוצע בעלות של 70 שקל ל-36 חודשים



"מירס מתחדשת עם בעלות חדשה, משרדים חדשים ועכשיו גם עם מכשיר אנדרואיד ראשון שהוא למעשה פלטפורמה חדשה לשירותים של החברה". את הדברים האלה אומר גיא ידלין, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל השיווק של חברת מירס. ידלין מתבטא לרגל השקה במירס של סמארטפון ראשון על הרשת שלה, מכשיר מוטורולה בשם i-one עם מערכת הפעלה אנדרואיד.




ידלין מסביר: "אנחנו עושים השקה של סמארטפון ווקי-טוקי ראשון, כמעט בבכורה עולמית. המכשיר הושק כבר במקסיקו וקנדה, וכאן הוא התעכב כמה שבועות בגלל בניית הגרסה העברית. ל- i-one יש מצלמה של 5 מגה-פיקסל ויכולות גלישה ב- wifi מה שמאפשר גלישה עבור הלקוח בבית, במקומות ציבוריים, במקום העבודה, במהירות זהה לגלישה בכל רשת אחרת".



"הלקוח יוכל להוריד כמובן אפליקציות מחנות האנדרואיד-מרקט שבה יש כמאה אלף אפליקציות וקצב התחדשות אדיר. מבחינתנו זה מהפך. לראשונה אנחנו מציעים מכשיר שיש לו גם יכולות סנכרון לאאוטלוק, מה שעד עכשיו היה חסר לקהל העסקי אצלנו. באמצעות המכשיר אנחנו מתכוונים לפנות גם לקהלים המסורתיים שלנו בשוק המוסדי והארגוני, שיוכלו לפתח אפליקציות אירגוניות ייעודיות על בסיס פלטפורמות האנדרואיד, וכן נפנה לקהלים חדשים בשוק הפרטי עם מכשיר חכם במחיר טוב יותר משל המתחרות. האנדרואיד הוא עברונו פלטפורמה, 80% מהמכשירים שנשיק בעתיד הם באנדרואיד והחברה בונה כעת חנות אפליקציות משלה למערכת ההפעלה".



מירס תציע את המכשיר בעלות של 70 שקל ל-36 חודשים, ובצמוד לחבילת שירותים של 60 שקל לחודש, שכוללת גם גלישה לפורטל החברה, נווט קולי ושירות זיהוי מכמונות מהירות. מירס תשיק את ה- i-one בצמוד לקמפיין טלוויזיוני בו השקיעה החברה 3 מיליון שקל שנעשה דרך משרד גליקמן-נטלר-סמסונוב.



אתמול ביקר במירס שר התקשורת משה כחלון יחד עם בכירי משרדו, וזאת לרגל העברת הבעלות בחברה ממוטורולה למשקיע הצרפתי פטריק דרהי. בימים האחרונים עברה מירס את קו חצי מיליון הלקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully