וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר חדש: "סוחרים נוטלים יותר סיכונים - על בטן ריקה"

סוכנויות הידיעות

28.7.2010 / 21:45

במספר קרנות גידור דואגים המנהלים שהסוחרים תמיד יהיו שבעים, בטענה כי "זה כלי לניהול סיכונים"



אם אתם מנהלים קרן או חברת השקעות ומעוניינים לצמצם את היקף הסיכונים שנוטלים הסוחרים, רצוי לדאוג שהם יעסקו במלאכתם על בטן מלאה, כך קובע מחקר חדש של האגודה הפסיכולוגית של בריטניה (bps), דיווח אתר חדשות הפיננסים cnbc.



במסגרת מחקר שערכה האגודה, התבקשו סוחרים שהשתתפו בו לבחור בין צמדים של שתי אפשרויות, כאשר אפשרות אחת טמנה בחובה סיכון גבוה יותר וסיכוי רב יותר לתשואה גבוהה. הסוחרים קיבלו את ההחלטות שהוצגו בפניהן בשלושה מצבים שונים: לאחר צום של 14 שעות, מיד לאחר ארוחה בת 2,000 קלוריות, ושעה לאחר אותה ארוחה בת 2,000 קלוריות. המחקר מצא כי הנטייה להימנע מסיכונים היתה הגבוהה ביותר מיד לאחר אכילת ארוחה גדולה.



מספר קרנות גידור מתייחסות לסוגיית הרעב-סיכונים ברצינות כה רבה, עד כי מנהלי הקרן כמעט מכריחים את הסוחרים לאכול ארוחת צהריים מדי יום. "לפני מספר שנים, בתקופה בה עבדתי בקרן גידור גדולה במדינת קונטיקט, נהגתי לתהות מדוע תמיד יש מלאי גדול של חטיפים ומשקאות קלים במטבח של החברה", כתב האסטרטג הראשי של קבוצת bny cenvergex, ניקולס קולאס, בניתוח שכתב על התופעה. "בקרן הבאה בה עבדתי כסוחר, מייסד החברה נהג להתעקש שנאכל כולנו ביחד ארוחת צהריים, מדי יום, בדיוק בצהרי היום".



"בין אם היו מודעים לכך ובין אם לאו, שני מנהלי הקרנות הבינו שלדאוג לכך שהעובדים שבעים זה כלי לניהול סיכונים, ואם להתבסס על המחקר של האגודה הפסיכולוגית של בריטניה, הרי שסוחרים רעבים, הם סוחרים שנוטלים יותר סיכונים", הוסיף קולאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully