וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן סקיי תשקיע ב-IDB תיירות 15 מיליון דולר ותמנה למנכ"ל את דוד קמיניץ

ואדים סבידרסקי

28.7.2010 / 22:21

ההשקעה של קרן והמינוי של מנכ"ל החדש נועדו לסייע למהלך הרה-ארגון של קבוצת התיירות



קרן השקעות, סקיי, בניהולם של צבי יוכמן וניר דגן, תשקיע כ-15 מיליון דולר ב-idb תיירות באמצעות אג"ח להמרה, כך סיכמו השניים היום. כחלק ממהלך ההשקעה של קרן סקיי בחברה, ממונה דוד קמיניץ, אשר כיהן בשנים האחרונות כמנכ"ל , ולפני כן של חברת הכבלים הוט ושל ברק 013, למנכ"ל idb תיירות.



קמיניץ עזב את דלק ישראל בחודש מאי, לאחר תקופה קצרה של כשנה, לאור חילוקי דעות מקצועיים עם הנהלת קבוצת תשובה. במשך קריירת הניהול שלו, הצליח קמיניץ הצליח ליצור מוניטין של מנהל בעל עקרונות, אשר לא מהסס להתעמת גם עם בעלי המניות בחברה, אך גם כמי שלא נוטה לכהן זמן ממושך בניהול חברה כלשהי. בנוסף, צבי יוכמן מתמנה מהיום ליו"ר פעיל של idb תיירות לצידו של חיים גבריאלי. בנוסף מתמנה אמיר ארבן, שותף בקרן סקיי, כחבר דירקטוריון idb תיירות.



מחברה נמסר כי שיתוף הפעולה בין קרן private equity, סקיי, אשר נוסדה בשנת 2005, לבין idb תיירות, הינו פועל יוצא של הידע והנסיון של הקרן ומנהליה בהובלת מיזוגים ורכישות בתחומים מגוונים ובסיוע בתהליכי רה-ארגון בחברות בישראל. המהלך יאפשר להאיץ את פיתוח עסקיה של idb תיירות בדגש על מיצוי הסינרגיות והיתרונות היחסיים של החברה.



idb תיירות הפועלת בתחום שירותי התיירות הקמעוניים, שירותי התיירות הסיטוניים ושירותי תעופה, מחזיקה במותגי תיירות ותעופה כגון ישראייר, דיזנהאוז, צבר, נתור, יוניטל, יוסי טורס, אופן סקיי ועידן חדש. מחזור פעילות השנתי של החברה עומד על כ-3 מיליארד שקל בשנה.



חיים גבריאלי, מנכ"ל ויו"ר idb תיירות בירך על שיתוף הפעולה עם קרן סקיי ואמר: "אני משוכנע כי ההצטרפות של קרן סקיי ושל דוד קמיניץ
ל- idb תיירות תתרום לחיזוק ולהמרצת העשייה בחברה ולמיצובה כחברת התיירות המובילה במשק הישראלי".



צבי יוכמן, שותף מנהל בקרן סקיי, אמר: "ההשקעה של הקרן ב-idb תיירות משקפת את הפוטנציאל שאנו רואים בקבוצה. אני שמח שדוד קמיניץ חבר לסקיי בהשקעה זו בהמשך לעשייה המשותפת רבת השנים וההערכה ההדדית בינינו. אנו מאמינים כי שילוב היכולות של כל הצדדים יהווה מכפיל כוח חשוב לפיתוח עסקיה של idb תיירות ולקידום התהליכים האסטרטגיים בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully